اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

توصیه «آیت‌الله عبادی» به مالکان و نهادهای حمایتی؛ کسبه آسیب‌دیده را دریابید

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: برای جلوگیری از زمین خوردن افراد از اکنون باید چاره‌اندیشی شود، قطعا در این جهت می‌طلبد تا اوقاف، بنیاد مستضعفان یا بعضی از خیرین و ثروتمندان همکاری‌های لازم را داشته باشند.

توصیه «آیت‌الله عبادی» به مالکان و نهادهای حمایتی؛ کسبه آسیب‌دیده را دریابید

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با رئیس سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی، نیروهای مسلح را منظم‌ترین نیروها در جهت اجرای امور دانست و اظهار داشت: امیدواریم با قرارگاهی که به امر رهبری حاصل می‌شود، همکاری لازم را داشته باشید.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و ضربه آن به مشاغل و مردم، بیان داشت: خانه‌نشینی ممکن است برای یک عده صرفاً خانه‌نشینی باشد اما کسانی که درآمدشان بستگی به نوع کارشان دارد و تولیداتشان معطل شده و کارگرهایشان بیکار می‌شوند و یا اجاره‌نشین، برایشان مشکلاتی را به بار می‌آورد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه امیدواریم افرادی که بازار دستشان است و زیرمجموعه کسبه ضعیف را می‌شناسند، تدابیر شایسته‌ای در این خصوص اتخاذ نمایند، اضافه کرد: تدبیر این مسئله به درون خود مجموعه کسبه بازار برمی‌گردد.

آیت‌الله عبادی اضافه کرد: آن دسته از افرادی که خداوند به آن‌ها هم سرمایه مالی و هم سرمایه ایمان عطا کرده با توجه به شناختی که از اوضاع کنونی دارند در کنار یکدیگر بنشینند و مسائل را مورد ارزیابی و بررسی قرار دهند و تصمیمی اتخاذ کنند به گونه‌ای که در پایان این جریانات عده‌ای به زمین نخورند.

وی تأکید کرد: برای جلوگیری از زمین خوردن افراد از اکنون باید چاره‌اندیشی شود، قطعا در این جهت می‌طلبد تا اوقاف، بنیاد مستضعفان یا بعضی از خیرین و ثروتمندان همکاری‌های لازم را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی عنوان کرد: ویروس کرونا، درآمد بسیاری از بازاریان را تحت‌الشعاع قرار داده است لذا می‌طلبد بزرگان بازار که به نسبت از شرایط مالی بهتری برخوردارند، دست ضعیف را بگیرند.

عبادی اضافه کرد: پیشکسوتان بازار با پیگیری برای مهلت دادن به مستأجران واحدهای صنفی  بازار که در برابر مشکل اخیر آسیب بیشتری را متحمل شده‌اند زمینه مناسب‌تری برای ادامه فعالیت آن‌ها فراهم سازند تا این روزهای سخت را به پایان برسانیم.

وی در خصوص بانک‌ها و تسهیلات معوقه و چک‌ها، تبیین کرد: در این خصوص نیز می‌طلبد همکاری‌هایی از طرف بانک‌ها، کسبه و یک سری اقداماتی از ناحیه بنیاد مستضعفان و منابع دیگر دولتی انجام شود تا در پایان این قضیه ویروس کرونا، غیر از سلامت جسمانی، ملت از نظر سلامت اقتصادی نیز آسیب نبینند.

انتهای پیام/69039/ح/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول