اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای پویش «هرخانه یک کتابخانه» در زنجان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان از اجرای پویش «هرخانه یک کتابخانه» در زنجان خبر داد و گفت: از همه مردم دعوت می‌کنیم که به سراغ یکی از این کتاب‌ها رفته و با ارسال یک عکس با کتاب مورد نظر آن را به سایرین معرفی کنند.

اجرای پویش «هرخانه یک کتابخانه» در زنجان

 امیرعلی نیک‌بخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اعلام راه‌اندازی پویش ملی «هر خانه یک کتابخانه» اظهار کرد: با توجه به توصیه‌های وزارت بهداشت برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در کشور پویش ملی «هر خانه یک کتابخانه» راه‌اندازی شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با اشاره به شیوه‌نامه اجرای طرح پویش ملی «هر خانه یک کتابخانه» گفت: از آنجا که معمولا در میان قفسه‌های کتابخانه‌های شخصی افراد، کتاب‌هایی وجود دارد که فرصت خواندن آنها فراهم نشده، در پویش «هرخانه یک کتابخانه» از همه مردم دعوت می‌کنیم که به سراغ یکی از این کتاب‌ها رفته و با ارسال یک عکس با کتاب مورد نظر، خلاصه‌ای از آنچه که از خواندن این کتاب فراگرفته‌اند را به دبیرخانه پویش ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه اجرای این پویش فرصت مناسبی برای خانه‌نشینی مردم است، اضافه کرد: به بهترین فایل‌های ارسال شده، جوایزی تعلق خواهد گرفت.

نیک‌بخش همچنین از اجرای طرح مسابقه نقاشی با محوریت بیماری و ویروس کرونا برای سنین چهار تا ۱۲ ساله خبر داد و افزود: کودکان و نوجوانان این سنین این ایام نقاشی‌های خود را با دو محور «خاطرات خود از کرونا» و «دعوت به رعایت نکات بهداشتی» به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان افزود: همچنین طرح دیگر اجرایی نیز این است که هر کتابدار با معرفی یک کتاب در چارچوب ضوابط ارائه شده و انتشار آن در فضای مجازی، به تشویق و ترغیب سایرین به کتابخوانی بپردازد که در ادامه به برترین معرفی‌ها نیز به قید قرعه جوایزی تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول