اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

هشداری مبنی بر وقوع سیل در فروردین به مدیریت بحران ارسال نشده است

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور گفت: تا کنون هیچ گزارش مکتوبی مبنی بر هشدار و اخطار در خصوص پربارش بودن ماه فروردین در بعضی از نقاط کشور به سازمان مدیریت بحران ارسال نشده است.

هشداری مبنی بر وقوع سیل  در فروردین  به مدیریت بحران ارسال  نشده است

محمدفرید لطیفی معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی اجتماعی فارس، درباره پر بارش بودن بعضی از نقاط کشور در فروردین ماه سال آینده اظهار داشت: پیش‌بینی‌های قطعی توسط سازمان هواشناسی سه روز قبل از وقوع به اطلاع سازمان مدیریت بحران کشور می‌رسد و اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی گفت: تا کنون گزارشی مکتوب مبنی بر هشدار و اخطار در خصوص پربارش بودن فروردین ماه سال 99 به ما داده نشده است و ممکن است سال آینده در فروردین ماه بارش‌هایی داشته باشیم ولی میزان و هشدار در این خصوص باید توسط سازمان هواشناسی به سازمان مدیریت بحران کشور ابلاغ شود.

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور یادآور شد:‌علیرغم این موضوع در ایام نوروز تمامی دستگاه‌‌‌های خدماتی و درمانی در آماده‌باش کامل قرار دارند و مدیریت بحران هم در آماده‌باش است و به محض اینکه هشدار و اخطاریه‌ای به سازمان مدیریت بحران اعلام شود بلافاصله اقدامات لازم در جهت پیشگیری و مقابله انجام می‌شود.

لطیفی گفت: در حال حاضر نیز بر اساس قانون سازمان مدیریت بحران کشور هر یک از دستگاه‌ها وظایف مشخص شده‌ای دارند و باید طبق قانون به این وظایف عمل کنند.

زلزله بندرعباس خسارتی نداشت

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر خسارات زلزله‌ای 5.4 ریشتری حوالی بندرعباس نیز گفت:‌تیم‌های ارزیابی به منطقه اعزام شدند و تا کنون گزارشی مبنی بر خسارت ارسال نشده است و تنها چند نفر زخمی شدند که به صورت سرپایی مداوا و مرخص شده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول