اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

طرح جشنواره بهاره مجازی در سال آینده هم استمرار یابد

رئیس اتحادیه کفش دست‌دوز تهران با بیان اینکه فرصت استفاده صنوف از طرح جشنواره بهاره مجازی بسیار اندک است، گفت: امیدواریم این طرح خوب در سال‌های آینده هم استمرار یابد.

طرح جشنواره بهاره مجازی در سال آینده هم استمرار یابد

رسول شجری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد جشنواره بهاره مجازی گفت: با توجه به لزوم کاهش تردد در شهر برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا جشنواره بهاره مجازی به همت وزارت صنعت، معدن و تجارت شکل گرفت.

رئیس اتحادیه کفش دست‌دوز تهران بیان داشت: برگزاری جشنواره بهاره مجازی در شرایطی که اغلب صنوف با کسادی بازار دست و پنجه نرم می‌کنند، فرصت مناسبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای اصناف فراهم آورده تا با بهره‌گیری از شرایط موجود و به کمک فروشگاه‌های اینترنتی کالاهای دپوشده خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در معرض فروش قرار دهند.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین جشنواره‌ای فقط نباید مختص امسال باشد، گفت: در آینده هم می‌توان از این طرح بهره گرفت و آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گسترش داد.

شجری با بیان اینکه تمام کارهای مرتبط به برگزاری جشنواره مجازی بهاره مجازی به صورت کاملا فوری انجام شده است، افزود: بهره‌گیری هرچه بیشتر از این طرح مستلزم برنامه‌ریزی جامع‌تری بود اما با توجه به شرایط این اتفاق شکل گرفت و ما هم تمام تلاش خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام دادیم تا اصناف را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در جهت شرکت در این جشنواره راهنمایی کنیم.

رئیس اتحادیه کفش دست‌دوز تهران اظهار داشت: اگرچه زمان برگزاری طرح جشنواره بهاره مجازی کوتاه و از 23 تا 29 اسفندماه 98 است، اما امیدواریم اصناف بتوانند در شرایط فعلی حداکثر استفاده از این طرح را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشته باشند.

وی بیان داشت: در مجموع با توجه به شرایط اقتصادی کشور صنف تولیدکنندگان کفش دست‌دوز در طول سال مشکلات اقتصادی و مالی بسیاری داشته‌اند که امیدوار به رونق بازار کساد خود در شب عید بودند.

شجری اظهار داشت: اما با توجه به شیوع ویروس کرونا فرصتی برای کسب عایدی از بازار شب عید برای اصناف به وجود نیامد.

به گزارش خبرگزاری فارس، با توجه به بروز مشکلاتی برای اصناف پیرو شیوع ویروس کرونا، جشنواره بهاره مجازی فرصتی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای اصناف به وجود آورد تا از طریق بهره‌گیری از فروشگاه‌های اینترنتی بتوانند کالاهای خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به فروش برسانند. این طرح از 23 آغاز و تا 29 اسفندماه ادامه دارد و مردم می‌توانند به مراجعه به وب‌سایت Bahar99.ir از خدمات جشنواره بهاره مجازی بهره‌مند شوند و بدون خروج از منزل نسبت به خرید اقلام مورد نیاز خود اقدام کنند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول