اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

سازمان آرامستان‌ها هزینه‌ای بابت کفن و دفن متوفیان کرونا دریافت نمی‌کند

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم گفت: تمام هزینه‌های مربوط به سازمان آرامستان‌ها بابت کفن و دفن متوفیان کرونا رایگان است.

سازمان آرامستان‌ها هزینه‌ای بابت کفن و دفن متوفیان کرونا دریافت نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدسیف‌الدین موسوی نیارکی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به انجام امور مرتبط به کفن و دفن متوفیان بر اثر کرونا در آرامستان بهشت معصومه(س)، اظهار کرد: تمام اصول و موارد بهداشتی و شرعی که مورد تاکید مراجع عظام تقلید و رهبر معظم انقلاب بوده است در کفن و دفن و تغسیل متوفیان بر اثر کرونا رعایت می‌شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم با اشاره به برخی حواشی ایجادشده در خصوص هزینه‌های کفن و دفن این بیماران، خاطرنشان کرد: سازمان آرامستان‌ها هیچ هزینه‌ای مربوط به کفن و دفن را از بازماندگان این متوفیان دریافت نمی‌کند.

موسوی نیارکی گفت: دفن متوفیان بر اثر کرونا در قسمت جاری آرامستان بهشت معصومه(س) رایگان بوده و بابت شست‌وشو و آماده‌سازی نیز هیچ گونه هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

وی با اذعان به اینکه برخی هزینه‌ها مربوط به خدمات بخش خصوصی بوده و به حساب سازمان آرامستان‌ها نیست، افزود: به طور کلی هزینه آمبولانس که برای بخش خصوصی بوده و هزینه سنگ قبر نیز که توسط بخش خصوصی انجام می‌شود از بازماندگان دریافت می‌شود که ارتباطی با سازمان آرامستان‌ها ندارد.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم تصریح کرد: کلیه امور تدفین و تغسیل و تکفین باقی متوفیان نیز طبق تعرفه‌های مصوب شورای اسلامی شهر انجام می‌شود.

انتهای پیام/78027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول