اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

خبرهای خوش کرونایی/ از نامگذاری خیابانی به نام پرستار تا تولد نوزاد سالم از مادر کرونایی

این روزها که اخبار تلخ بیماری و مرگ ناشی از کرونا روزهای تلخی را در ایام باقی مانده سال 98 برای همه رقم زده شنیدن اخبار خوش کرونایی می تواند نویدبخش روزهای روشن باشد.

خبرهای خوش کرونایی/ از نامگذاری خیابانی به نام پرستار تا تولد نوزاد سالم از مادر کرونایی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، اوایل اسفندماه امسال بود که خبر ناگوار شیوع ویروس شوم کرونا در جامعه ایران همه را در شوک و نگرانی فرو برد.

خبری ناگواری که منبع آن را از شهر قم اعلام کردند و بعد از آن تمام استان های کشور یکی پس از دیگری به ویروس کرونا مبتلا شد.

در آستانه سال جدید و در حالی که همه می رفتند خود را برای نوروز 99 و روزهایی شاد و امیدآفرین آماده کنند، شیوع بیماری کرونا و به دنبال آن مرگ تنی چند از هموطنانمان به خصوص از جامعه زحمتکش پزشکی آلبوم خاطرات تلخ 98 را در کنار رویدادهای ناگواری چون سیل، زلزله، شهادت سردار عزیزمان، سقوط هواپیما و دیگر حوادث ریز و درشت تکمیل کرد.

شیوع کرونا ویروس هرچند نگرانی ها و دلهره های بسیاری را به همراه داشت و خانواده های بسیاری را در آستانه نوروز داغدار عزیزانشان کرد، اما صحنه های زیبایی از انسانیت را رقم زد و خبرهای خوشی را نیز به همراه داشت.

نامگذاری خیابانی در فراهان به نام پرستار

با شیوع بیماری کرونا یکی از قشرهایی که بیش از همه درگیر این بیماری شد مجموعه کادر پرستاری و پزشکی بیمارستان ها بود که در این راه شهدای عزیزی را هم فدای سلامت مردم کرد.

مردم قدرشناس استان مرکزی و شهر فراهان به واسطه این قدرشناسی امروز به پاس قدردانی از زحمات پرسنل بهداشت و درمان شهرستان فراهان یکی از خیابانهای شهر فرمهین را به نام  پرستار نامگذاری کردند.

آتش به اختیار دختران اراکی در تولید ماسک

یکی دیگر از خبرهای خوش کرونایی آتش به اختیار دختران دانشجوی اراکی در تولید ماسک بود که طی آن تعدادی از دانشجویان دختر به همراه مادرانشان برای تولید ماسک و کمک به سلامت جامعه دست به کار شده و با حضور در کارگاه تولید ماسک اقدام به دوخت رایگان ماسک کردند.

 

تولد نوزاد سالم از مادر کرونایی

شب گذشته هم خبر خوش تولد نوزاد سالم از یک مادر کرونایی در شهر ساوه موجی از خوشحالی را در بین ساوجی ها رقم زد.

این خبر حاکی از تولد یک نوزاد سالم از مادری مبتلا به کرونا با کمک تیم بیهوشی اتاق عمل بیمارستان شهید مدرس و مراقبت های دقیق کادر مامایی مرکز ۱۷ شهریور ساوه بود.

  مشارکت ۲۰۰ میلیونی یک خیر اراکی به منظور تهیه الکل برای نیازمندان 

 کمک ۲۰۰ میلیون تومانی یک خیر اراکی به منظور تهیه الکل برای نیازمندان از دیگر خبرهای خوش کرونایی این روزها است.

این خیر با اهدا  200 میلیون تومان به جمعیت هلال احمر زمینه تامین مواد اولیه برای تولید بیش از ۶۰۰ هزار بطری یک لیتری مواد ضدعفونی کننده و گندزدایی را فراهم کرده است.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول