اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  کشاورزی و امور دام

پیام تسلیت رییس سازمان بسیج سازندگی کشور برای درگذشت یک مهندس جهادگر

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور در پیامی درگذشت مهندس حسینعلى عظیمى از جهادگران سابق جهاد سازندگی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت رییس سازمان بسیج سازندگی کشور برای درگذشت یک مهندس جهادگر

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور  در پیامی، درگذشت "مهندس حسینعلى عظیمى " از جهادگران جهاد سازندگی سابق را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازندگی متن پیام  محمد زهرایی به شرح زیر است:

 عشق خدمت به محرومان و مستضعفان او را به "جهاد سازندگى" کشاند و در زمره اولین کسانى بود که براى خدمت به "بشاگرد" رفت و مدیریت جهادی با نام عظیمی عجین شده است.

مهندس عظیمى مدیریت جهادى را "ایمان و معنویت، خدمت داوطلبانه براى خدا، وقف خود براى خدمت به مردم به خصوص محرومان و حل مشکلات آنها، فراجناحى و اجتناب از جناح بازى، اهتمام بر کارجمعى، " مى‌دانست. 

سالهای بسیاری از زندگی خود را صرف خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی  نمود و در این راه از هیچ تلاش سازنده و ارزنده ای فروگذار نکرد.

اینجانب ضمن تسلیت به خاندان محترم ایشان، رحمت واسعه و فضل الهی  را برای آن مرحوم از درگاه خداوند سبحان و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

همچنین سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا نیز در پیام دیگری درگذشت این جهادگر را تسلیت گفت. 

بسم الله الرحمن الرحیم
إنا لله وإنا إلیه راجعون

خانواده محترم مرحوم  مهندس حسینعلی عظیمی

سلام علیکم

خبر درگذشت  همرزم عزیزم  مهندس حسینعلی عظیمی پیشکسوت جهادگر و از فرماندهان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد واصل و موجب تألم خاطر گردید.

فقدان آن عزیز سفر کرده که از بنیانگذاران جهاد سازندگی بود و  در دوران دفاع مقدس  خدمات ارزنده ای را در معاونت فرماندهی قرارگاه مهندسی کربلا و سازماندهی و طراحی و ساخت بسیاری از دستاوردهای چشمگیر مهندسی جنگ، مانند پل بعثت ارائه نمود و مفتخر به جانبازی در این مسیر پر افتخار گردید و پس از پایان جنگ همچنان در عرصه مبارزه با محرومیت در روستاها فعال و فعالیت‌های خود را مبتنی بر اقتصاد مقاومتی متمرکز کرده بود، ضایعه جبران ناپذیری است که جز با صبر و پناه بردن به ایزد منان التیام نمی یابد.

بی شک خدمات عزیزان جهادگری  همچون  مرحوم  مهندس حسینعلی عظیمی در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در جبهه های مختلف محرومیت  زدایی  در تاریخ ثبت و یاد این قهرمانان ملی از یادها فراموش نخواهد شد.

اینجانب مصیبت وارده را به  خانواده آن مرحوم  و سایر بازماندگان و عزیزان جهاد نصر و جهاد سازندگی در دفاع مقدس  و همرزمان قدیمی تسلیت عرض نموده و از آستان ربوبی برای آن فقید سعید، علو درجات و هم نشینی با حضرت اباعبدالله الحسین علیه الاسلام، صلحا و صدیقین و برای خانواده محترم و سایر بازماندگان سوگوار پاداش صابرین تو‌أم با سلامت و سعادت مسئلت می نمایم.

سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول