اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

کمک 7 میلیارد و 800 میلیون تومانی مردم چهارمحال و بختیاری در جشن نیکوکاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: براساس آمار اولیه مردم استان تاکنون 7 میلیارد و 800 میلیون تومان به نیازمندان کمک کرده‌اند.

کمک 7 میلیارد و 800 میلیون تومانی مردم چهارمحال و بختیاری در جشن نیکوکاری

علی ملک‌پور ضمن تقدیر از مشارکت مردم چهارمحال و بختیاری در جشن نیکوکاری و اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی به نیازمندان، گفت: مردم نیکوکار استان تاکنون 7 میلیارد و 800 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی به نیازمندان کمک کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری افزود: امسال یک هزار و 429 پایگاه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مدارس سراسر استان، سطح شهرها و میعادگاه‌های نماز جمعه با شعار «عید را به خانه‌هایشان ببریم» در نظر گرفته شده بود که با توجه به شیوع ویروس کرونا در راستای حفظ سلامت مردم، جشن نیکوکاری به صورت غیرحضوری در حال برگزاری است.

وی با اشاره به روش‌های کمک غیرحضوری در نظر گرفته شده، افزود: شماره‌گیری کد #۱*۸۸۷۷* و وارد کردن کد شهرستان، اپلیکیشن سکه، اپلیکیشن سنا و مراجعه به سایت کمیته امداد به نشانی emdad.ir و همچنین شماره حساب ۸۸۰۳۱۸۵۵۸ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت برای دریافت کمک‌های نیکوکاران در نظر گرفته شده است.

ملک‌پور با بیان اینکه کمک‌های مردمی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان می‌رسد، ادامه داد: همچنین ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم هستند.

انتهای پیام/3339

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول