اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

آمار مبتلایان «کرونا» در خراسان‌جنوبی به ۱۰۷ نفر رسید

به گفته رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، آخرین آمار مبتلایان قطعی به کرونا در خراسان‌جنوبی با افزایش هفت مورد به ۱۰۷ نفر رسید.

آمار مبتلایان «کرونا» در خراسان‌جنوبی به ۱۰۷ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، کیانوش جهان‌پور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت در نشست خبری، آخرین آمار مبتلایان قطعی به کرونا در خراسان‌جنوبی را ۱۰۷ نفر اعلام کرد.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تا روز گذشته از مجموع ۲۸۶ نمونه مشکوک به کرونا در استان که مورد آزمایش قرار گرفته، ۱۸۶ مورد پاسخ منفی و ۱۰۰ مورد مثبت بوده است.

از مجموع مبتلایان، ۴۱ نفر در بیرجند، ۱۳ نفر در قاین، ۱۳ نفر در زیرکوه، ۱۰ نفر در طبس، ۱۶ نفر در فردوس، دو نفر در سرایان، دو نفر در درمیان، دو نفر در بشرویه و یک نفر در سربیشه هستند.

از ۱۰۰ مورد مثبت ابتلا به کرونا در خراسان‌جنوبی تاکنون ۶۰ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند که حال عمومی آنان خوب است و ۳۰ نفر هنوز در بیمارستان‌ها بستری و متأسفانه ۱۰ نفر هم تاکنون بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در خراسان‌جنوبی فوت کرده‌اند که شش نفر مربوط به شهرستان بیرجند و چهار نفر مربوط به شهرستان طبس هستند.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند مطلب مطرح شده در فضای مجازی پیرامون نقاط پرخطر در شهر بیرجند به‌هیچ عنوان صحت ندارد و دانشگاه علوم پزشکی این مطلب را تأیید نمی‌کند چراکه اطلاعات مربوط به بیماران کرونا محرمانه بوده و کسی اجازه دسترسی به آن را ندارد.

گفتنی است؛ طرح ملی غربالگری بیماری کرونا در 11 شهرستان استان خراسان‌جنوبی در حال اجرا است.

انتهای پیام/69039/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول