اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فضاهای ورزشی زنجان در اختیار ستاد مقابله با کرونا

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تاکنون 12 سالن ورزشی در سطح استان برای استقرار بیماران کرونایی آماده‌سازی و تجهیز شده است.

فضاهای ورزشی زنجان در اختیار ستاد مقابله با کرونا

علی خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه تاکنون 12 سالن ورزشی در سطح استان برای استقرار بیماران کرونایی آماده‌سازی و تجهیز شده است، اظهار کرد: پنج سالن دیگر نیز مراحل آماده‌سازی را طی می‌کند تا در صورت اعلام نیاز ستاد مقابله با کرونا در استان در اختیار قرار گرفته و تجهیز شود. 

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان تصریح کرد: سالن‌های تجهیز شده شامل سه سالن شمشیربازی، چند منظوره و تنیس روی میز از مجموعه مادران و کودکان و یک سالن پیام مخابرات استان است که در صورت اعلام نیاز خوابگاه ورزشکاران مجموعه ورزشی انقلاب و همه اماکن ورزشی استان نیز به این نقاهتگاه‌ها افزوده خواهد شد و در حال آماده‌سازی این اماکن هستیم.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان‌ها نیز همین روند در پیش گرفته شده است، افزود: سالن عسلک ابهر، سالن شهدای زرین آباد ایجرود، سالن سپاه و آموزش و پرورش در خرم‌دره، سالن شهید فهمیده و آموزش و پرورش در خدابنده، سالن بانوان ماهنشان و کارگران تعاون طارم در حال حاضر تجهیز شده‌اند و سالن‌های چند منظوره شهدای حلب ایجرود، سالن چند منظوره کوثر و سالن 9 دی سپاه خدابنده نیز به صورت ذخیره برای تحویل به ستاد مبارزه با کرونا قرار دارند.  

مدیر کل ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد، مردم استان با در خانه ماندن و حضور پیدا نکردن در اماکن پرتردد و پر ازدحام زنجیره شیوع این ویروس را بشکنند و اصلا نیازی به این اماکن ایجاد نشود. 

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول