اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مستاجران حرم مطهر شاهچراغ (ع) دو ماه از پرداخت اجاره بهاء معاف شدند

تولیت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) مستاجران این حرم‌مطهر را از پرداخت اجاره بهای فروردین و اردیبهشت معاف کرد.

مستاجران حرم  مطهر شاهچراغ (ع) دو ماه از پرداخت اجاره بهاء معاف شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله سید علی اصغر دستغیب در جمع خبرنگاران با اشاره به شیوع بیماری کرونا که باعث تعطیلی یا کم رونقی برخی صنوف شده است، اظهار داشت: برای کسانی که کسب و کار دارند، یک حالت تعطیلی یا کم رونقی ایجاد شده، بنابراین تصمیم گرفته شد کسبه بازار حضرت شاهچراغ (ع) که مستاجر این بارگاه منور هستند و همچنین کسانی که مستغلات مربوط به آستان مقدس حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ(ع) و حضرت سیدمیر محمدبن موسی الکاظ م(ع) در اجاره آن هاست، اسفند و فروردین ماه از پرداخت اجاره‌بها معاف باشند.

تولیت حرم شاهچراغ (ع) گفت: انتظار داریم که مالکین محترم بخش خصوصی هم نسبت به مستاجران خودشان، تخفیف و تسهیلاتی قائل شوند و مسئولین محترم هم طبق اختیاراتی که دارند نسبت به کسانی که مستاجر و اهل کسب و کار هستند، تسهیلاتی را در نظر بگیرند.

وی افزود: با توجه به مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در تعطیلی موقت آستان مقدس حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع)، در ایام تحویل سال نو و نوروز از پذیرش زواری که به رسم هرساله به شیراز سفر می‌کردند تا در جوار حرم ها و بقاع متبرکه این شهر مقدس سال جدید را تحویل کنند، معذوریم.

انتهای پیام/9810013/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول