اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دستگاه های مربوطه با شایعه پراکنان برخورد کنند/ در خانه ماندن ساده ترین راه شکست کرونا

امام جمعه شهرستان پیشوا با بیان اینکه تمام دستگاه های مربوطه باید با شایعه پراکنان برخورد جدی داشته باشند گفت: ساده ترین راه شکست بیماری کرونا در خانه ماندن است.

دستگاه های مربوطه با شایعه پراکنان برخورد کنند/ در خانه ماندن ساده ترین راه شکست کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، حجت الاسلام والمسلمین روح الله باقری امام جمعه شهرستان پیشوا عصر امروز در گفت و گوی زنده در فضای مجازی به مردم پیشوا اظهار کرد: شایعه سازی و پخش آن از گناهان بزرگ محسوب می شود از گناهان کبیره ای که هیچگاه بخشیده نخواهد شد از اصحاب رسانه خواهش می کنم که سم ناامیدی بین مردم پخش نکنید.

 

وی افزود: دستگاه های مربوطه, دادستانی محترم و نیروی انتظامی و پلیس فتا با شایعه پراکنان برخورد جدی داشته باشند مردم عزیز هم هرچیزی را پخش نکنند فضای مجازی فضای مسمومی است از مسوولین عزیز و مجموعه فرمانداری و شخص محترم جناب فرماندار خواهش می کنم که به دلیل جلوگیری از شایعه پراکنی اطلاع رسانی دقیق داشته باشند.

 

حجت الاسلام باقری با بیان این که هیچ فروشگاه مواد غذایی در پیشوا تعطیل نمی شود عنوان کرد: خدای نکرده مردم تصور این را نداشته باشند که در روزهای آخر سال فروشگاه ها و مغازه ها و پمپ بنزین ها نمی خواهند به مردم خدمت دهند خیر این گونه نیست خدمات به مردم ارائه می شود همه محصولات و اقلام ضروری در شهرستان وجود دارد و هیچ نگرانی نداشته باشند.

 

وی با اشاره به راه شکست و نابودی بیماری کرونا بیان کرد: ساده ترین کمک برای درمان این بیماری در خانه ماندن است مردم باید از تجمع و ازدحام بپرهیزند اگرمراقبت نکنیم و مراسم هایی برگزار کنیم که موجب تجمع شود حق الناس است وقتی نمازجمعه و نمازهای جماعت و مراسم های مذهبی تعطیل می شود مردم باید بدانند که این بیماری خطرناک است و نباید شوخی بگیرند.

 

امام جمعه پیشوا تصریح کرد: برای حفظ سلامتی و شیوع این بیماری سفرها و مهمانی و دیدوبازدیدها در ایام عید را کنار بگذارید.

 

روح الله باقری در پایان با اشاره این که با در کنارهم بودم می توان این بیماری را شکست داد خاطرنشان کرد: از سپاه و بسیج و نیروی انتظامی و فرمانداری و تمام مسوولین و اداراتی که با شبکه بهداشت ودرمان همکاری کردند بسیار تشکر می کنم با در کنارهم و متحد بودن می توانیم این آزمون سخت را پشت سر بگذاریم تا این جامعه به سلامت و آرامش برسد.

انتهای پیام/ح/پ/ث20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول