اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

توزیع بسته‌های بهداشتی در بین خانوارهای زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی کردستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان از توزیع بسته‌های بهداشتی شامل مواد ضدعفونی و شوینده در بین 36 هزار خانوار مددجوی شهری کمیته امداد و 24 هزار خانوار زیرپوشش بهزیستی در این استان خبر داد.

توزیع بسته‌های بهداشتی در بین خانوارهای زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی کردستان

محمدرسول شیخی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا توزیع بسته‌های بهداشتی در بین مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با حمایت بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف در استان آغاز شد.

وی تصریح کرد: برای تهیه این بسته‌های حمایتی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان 960 میلیون تومان، اداره‌کل بهزیستی 200 میلیون تومان، شهرداری سنندج 40 میلیون تومان، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه 200 میلیون تومان و کمیته امداد کردستان 390 میلیون تومان کمک کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان عنوان کرد: این بسته‌های بهداشتی در بین 36 هزار خانوار مددجوی کمیته امداد و 24 هزار خانوار مددجوی زیرپوشش بهزیستی استان توزیع می‌شود.

وی افزود: توزیع این بسته‌های بهداشتی حمایتی از روز دوشنبه در بین مددجویان زیرپوشش این نهادهای حمایتی در سقز شروع شد و از دیروز نیز در سنندج آغاز شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان تصریح کرد: جدای از این بسته بهداشتی، کمیته امداد 610 میلیون تومان به صورت کمک‌های نقدی در بین مددجویان صعب‌العلاج، سالمند، زمین‌گیر و ...در استان توزیع کرده است.

وی گفت: کمک‌های نقدی، عیدی، مستمری و بسته‌های حمایتی در درب خانه مددجویان تحویل داده می‌شود و نیازی به مراجعه برای دریافت این بسته‌ها نیست.

شیخی‌زاده خاطرنشان کرد: تا این لحظه، تنها یک نفر از مددجویان زیرپوشش این نهاد به ویروس کرونا مبتلا شده بود که بعد از انجام مراحل درمانی از بیمارستان ترخیص شده است.

وی در پایان از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد استان خواست، به توصیه‌های بهداشتی متولیان امر وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان توجه کنند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول