اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

پیشتازی هیئت بسکتبال گیلان در مقابله با ویروس کرونا

هیئت بسکتبال گیلان با توزیع دو هزار بسته بهداشتی در راستای پیشگیری و خود مراقبتی در برابر ویروس کرونا و پرداخت کمک‌هزینه به مربیان بسکتبال از هیئت‌های پیشتاز گیلان در مقابله با ویروس کرونا است.

پیشتازی هیئت بسکتبال گیلان در مقابله با ویروس کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هیئت بسکتبال گیلان با توزیع دو هزار بسته حمایتی بهداشتی در مناطق کم برخوردار شهر رشت و پرداخت کمک‌هزینه به مربیان بسکتبال استان از جمله هیئت‌های پیشتاز در مقابله با کرونا است.

محمد رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره روزهای سخت گیلانیان و نبرد علیه ویروس کرونا اظهار کرد: با همدلی و اتحاد این ویروس منحوس را از پای درآورده و می‌توانیم به‌زودی جشن و شادمانی برپا کنیم.

وی با بیان اینکه دو هزار بسته حمایتی بهداشتی توسط هیئت بسکتبال گیلان توزیع‌شده، افزود: این بسته‌های حمایتی شامل محلول و مواد ضدعفونی‌کننده با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در حومه شهر و مناطق کم برخوردار به نیازمندان و خانواده‌های بی‌سرپرست و بدسرپرست اهدا شد.

رئیس هیئت بسکتبال گیلان با تأکید بر زیان خانواده بسکتبال از تعطیلی اماکن و باشگاه‌های ورزشی خاطرنشان کرد: هیئت بسکتبال استان در راستای عمل به مسؤولیت اجتماعی و سیاست‌های عالی هیئت مبنی بر ارج نهادن به زحمات مربیان بسکتبال نسبت به پرداخت کمک‌هزینه حمایتی برای تعدادی از مربیان و کادر هیئت استان که فاقد درآمدی غیر از ورزش بسکتبال بودند اقدام کرد.

رفیعی با اشاره به اینکه ورزش حرفه‌ای تعطیل است ولی همدلی و روحیه ورزشکاری تعطیل شدنی نیست، افزود: ورزشکاران گیلانی به‌ویژه جامعه بسکتبال دوشادوش سایر آحاد مردم نسبت به مبارزه علیه ویروس کرونا متعهد بوده و تلاش خود را برای ریشه‌کنی این ویروس انجام می‌دهد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول