اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کرونا مصرف آب روستاهای اسدآباد را افزایش داد/ اصلاح ۳۴۰ متر شبکه آبرسانی

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اسدآباد از افزایش مصرف آب با شیوع بیماری کرونا خبر داد.

کرونا مصرف آب روستاهای اسدآباد را افزایش داد/ اصلاح ۳۴۰ متر شبکه آبرسانی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، احد احدی‌ایمان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه طی سال جاری سه حلقه چاه عمیق  در روستاهای موسی‌آباد، بادخوره و حسن آباد حفر شد اظهار کرد: اجرای شبکه داخلی کمک سفلی و چنارعلیا نیز در سال جاری عملیاتی شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای خطوط انتقال در مجتمع‌های آبرسانی النجه گنجه، جنت‌آباد و چنارعلیا به انجام رسید عنوان کرد: در حوزه بهره‌برداری نیز ۹۳ مخزن در راستای افزایش کیفیت آب، شستشو شد، ضمن اینکه ۳۴۰ متر شبکه آبرسانی نیز در روستاهای تابعه شهرستان اسدآباد اصلاح شد.

مدیر آب و فاضلاب روستایی اسدآباد به تعویض ۳۴ مورد الکتروپمپ در چاه‌ها و ایستگاه‌های پمپاژ اشاره کرد و گفت: در سال جاری تعمیر و تعویض ۳۲۸مورد تابلو برق به همراه رفع ۶۵۰ مورد نشتی و شکستگی عملیاتی شد.

وی در ادامه به ۲۹۰ سرویس آبرسانی سیار دائم و موقت در روستاهای دارای مشکل اشاره کرد و افزود: در حوزه امور مشترکین نیز در سال جاری ۱۵۸ انشعاب فروخته شد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اسدآباد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تعویض ۳۱۰ مورد کنتور معیوب خاطرنشان کرد: ۸۳ انشعاب غیرمجاز کشف و با متخلفین برخورد شد، ضمن اینکه تعدادی از این انشعابات نیز تاکنون تبدیل به انشعاب مجاز شده است.

وی در خصوص کیفیت آب شرب مورد استفاده مشترکان در روستاهای تابعه شهرستان اسدآباد گفت: در راستای ارتقای سطح کیفی آب، در سال جاری چهار مورد کلریناتور گازی و مایعی جدید نصب و ۱۰۹ کلریناتور نیز تعمیر شد.

احدی‌ایمان به استفاده از ۶۴۰ کیلوگرم هیپوکلرید و ۲۲۰کیلوگرم کلر در راستای سالم‌سازی آب اشاره و بیان کرد: با توجه به بررسی‌های انجام شده هیچگونه آلودگی شیمیایی و میکروبی در روستاهای زیرر پوشش مشاهده نشد و تمام آب مصرفی سالم و بهداشتی است. 

وی در نهایت ضمن اشاره به شیوع بیماری کرونا بیان کرد: متاسفانه شیوع این بیماری در روستاهای تابعه شهرستان اسدآباد نیز موجب افزایش سطح مصرف آب شرب شده که به همین منظور از مشترکین تقاضامندیم ضمن رعایت اصول و نکات بهداشتی، مصرف بهینه آب را نیز مدنظر داشته باشند.

انتهای پیام/ ۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول