اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

کلاس آنلاین آیلتس

کارآموزان با شرکت در کلاس های آمادگی آیلتس و در انتها با قبولی در آزمون آیلتس میتوانند یک مدرک معتبر جهانی که ارزش زیادی در سطح بین المللی دارد دریافت کنن ، آیلتس به دلیل اعتبار جهانی که دارد یک مدرک کاربردی به حساب می آید، در ادامه با این کلاس‌ها بیشتر آشنا می شویم با همراه باشید.

کلاس آنلاین آیلتس

کارآموزان با شرکت در کلاس های آمادگی آیلتس و در انتها با قبولی در آزمون آیلتس میتوانند یک مدرک معتبر جهانی که ارزش زیادی در سطح بین المللی دارد دریافت کنن ، آیلتس به دلیل اعتبار جهانی که دارد یک مدرک کاربردی به حساب می آید، در ادامه با این کلاس‌ها بیشتر آشنا می شویم با همراه باشید.

آزمون آیلتس چیست؟

آزمون آیلتس یکی از معتبر ترین آزمون های زبان انگلیسی می باشد. متقاضیان این آزمون اغلب به دنبال اهدافی جهانی در کشور‌های انگلیسی زبان هستند. این آزمون به گونه ای طراحی شده است که منعکس کننده ی کاربرد زبان انگلیسی در زندگی روزمره می باشد. تمرکز این آزمون بر روی تمامی مهارت های زبان ( خواندن ، نوشتن ، شنیداری ، گفتار ) می باشد.  در این آزمون تمامی هارت های زبان انگلیسی مورد بررسی قرار می گیرد. و نمرات هر مهارت به صورت جداگانه محاسبه می گردد و در انتها یک میانگین کلی از آزمون گرفته می شود.

معرفی کلاس زبان آیلتس

هدف اصلی از برگزاری کلاس زبان آیلتس در آموزشگاه زبان گات آشنایی و آماده کردن متقاضیان برای شرکت در آزمون آیلتس می باشد. متقاضیان و زبان آموزانی که در کلاس زبان آیلتس آموزشگاه زبان گات شرکت می کنند می توانند در کوتاهترین زمان ممکن بر روی مهارت های آزمون آیلتس مسلط گردند ، و با تسلط کامل در آزمون شرکت نمایند. و موفقیت خود را کسب نمایند.

دوره های آموزشی گات

کودکان
نوجوانان
بزرگسالان

نحوه‌ی برگزار‌ی کلاسهای آیلتس

کلاس آنلاین
کلاس خصوصی
کلاس فشرده
کلاس ترمیک

کلاس زبان آیلتس گات 

آموزشگاه زبان گات به منظور فراهم کردن بستر آموزشی مناسب به زبان آموزان و متقاضیان کلاس زبان آیلتس را در شرایط متنوع برای زبان آموزان برگزار می نمایند . زبان آموزان و همچنین متقاضیان این کلاس زبان آیلتس می توانند  با توجه به ارائه ی زمانبندی خود و اعلام ساعت هایی که می توانند در دوره های آیلتس شرکت کنند ثبت نام خود را انجام دهند و زمانبندی کلاس ها با توجه به تایم که ارائه داده اند صورت می گیرد. اساتیدی که در طول دوره کلاس آیلتس را برگزار می نماید از اساتید مجرب و تحصیل کرده می باشند. متد ها و منابع مورد استاده در طول دوره از منابع آموزشی معتبر و همچنین بروز و تایید شده توسط سفارت می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مجموعه ی آموزشی گات تماس بگیرید و از نحوه ی برگزاری کلاس ها و ساعت آموزشی مجموعه ی گات مطلع شوید. مشاورین این مجموعه از 8 صبح الی 9 شب آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

معرفی آموزشگاه زبان گات

مرکز زبان گات  یکی از مراکز معتبر و تنها برند معتبر آموزش زبان های نادر در ایران می باشد که در طول یک دهه با بکار گیری منابع و متد های آموزشی مدرن توانسته بیش از 15 هزار زبان آموز موفق را در خود بپرواند. زبان آموزان مجموعه ی گات با شرکت در دوره های آموزشی گات موفق به دریافت مدرک بین المللی در آزمون های بین المللی شده اند. شما نیز می توانید با شرکت در کلاس های این دوره موفقیت خود را در آزمون مورد نظر حتمی نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با آموزشگاه زبان گات تماس بگیرید و از روند برگزار ی دوره های آموزشی مجموعه و ویژگی های این مجموعه مطلع گردید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول