اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  فرهنگ عمومی

بی‌آزار: آن‌ها که بی‌قرار غرب‌اند ببینند که آن‌ها هم دست به دعا شده‌اند +فیلم

حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی، روحانی جهادی می‌گوید: آن‌ها که بی‌قرار غرب هستند، فهمیده‌اند که آن‌ها هم دست به دعا برداشته و روزی را به عنوان روز دعا قرار داده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین احسان بی‌آزار تهرانی، روحانی فعال در فعالیت‌های جهادی و از خطبای تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ عمومی خبرگزاری فارس با اشاره به نقش دعا و اذکار در رفع گرفتاری‌ها و بلاها بیان داشت: یک عده که خیلی بی‌قرار غرب هستند، این روزها فهمیده‌اند آمریکا هم برای توفیقات مادی و علمی‌اش نیاز به ارتباط با عالم بالا و والای خداوند دارد و روزی را به عنوان روز دعا قرار داده است.

گفته‌های حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی را در این ویدیو ببینید:

 

 

حقیقتی به نام «دعا»

وی افزود: اساس مسلمانی ما ایمان به غیب به ادبیات امروز جهان متافیزیک عالم است. همه امور را باید در شرایط و اقتضائات در امور مادی و دستورات پزشکی مراعات کنیم، اما تکمله‌اش حقیقتی به نام «دعا» است که دل‌ها را به آسمان وصل می‌کند و رحمت خدا را نصیب انسان می‌کند.

ذکر خاصی که آیت‌الله بهجت توصیه کردند، بخوانیم

بی‌آزار تهرانی درباره اینکه در این روزهای شیوع ویروس کرونا چه ذکری بخوانیم، گفت: دعایی از مرحوم آیت‌الله العظمی بهجت که از ادعیه عام است و هر کسی برای حفاظت خودش می‌تواند انجام دهد. آیت‌الله بهجت می‌فرمودند هر روز این دعا را بخوانید: «أَللهُمَّ اجعَلِنی فِی دِرعِکَ الحَصینَةِ الّتی تَجعَلُ فیها مَن تُرید»؛ خدایا! مرا در آن قلعه مستحکمی که در اراده و تقدیر و تدبیر تو قرار می‌دهد، مستقر کن، آن قلعه‌ای که هر کس تو اراده بکنی و بخواهی در آن مستحکم و مستقر از بلیات حفظ می‌کند.

وی ادامه داد: إن‌شاءالله این مشکلات و شدائد از مملکت ما برطرف و دنیا نیز از این شدائد و مشکلات آخرالزمانی به جلوه رحمت خاص خدا رها شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول