اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پزشک قلابی پایتخت در دام پلیس

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت از دستگیری زن جوانی در حوالی خیابان ملاصدرا در مطبش خبر داد و گفت: متهم با وصف پزشک نبودن جراحی‌های زیبایی انجام می‌داده است.

پزشک قلابی پایتخت در دام پلیس

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران به نقل از پایگاه اطلاع‌‏رسانی پلیس، سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اطلاع مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی از فعالیت غیر قانونی زن جوانی به عنوان پزشک در حوالی خیابان ملاصدرا، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی توضیح داد: مأموران با تلاش شبانه روزی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی مطب متهم را در یک مجتمع پزشکی شناسایی کردند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت با بیان اینکه در بررسی‌های اولیه مشخص شد خانم جوان خود را پزشک و جراح زیبایی به مراجعه کنندگان به مطب معرفی کرده است، گفت: متهم با جعل سربرگ معاونت درمان یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی بیماران را ویزیت و حتی برخی از جراحی‌های زیبایی را انجام داده است.

سرهنگ مرادی تصریح کرد: روز گذشته تیمی از مأموران معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت به نشانی مطب متهم برای تحقیقات تکمیلی اعزام و با حضور در محل مشاهده کردند تعدادی بیمار برای درمان در مطب این پزشک قلابی حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه سریعاً با هماهنگی قضائی این پزشک قلابی دستگیر و متهم برای ادامه تحقیقات تکمیلی به این معاونت انتقال یافت، خاطر نشان کرد: با دستور قضائی مطب این دکتر قلابی پلمب و متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت در پایان با بیان اینکه تاکنون ۳ تن از شاکیان شناسایی شده‌اند، عنوان کرد: شهروندان در صورت مشاهده وکسب هرگونه اخبار پیرامون فعالیت غیرمجاز افراد سودجو، مراتب را از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/د/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول