اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کارگران روزمزد زیر چتر پویش «نذر سلامت»

مسؤول سازمان فضای مجازی بسیج خراسان‌جنوبی با اشاره به آغاز پویش « نذر سلامت» در استان، گفت: در راستای این پویش به اقشار آسیب‌پذیر که نیاز به حمایت جدی دارند از جمله کارگران روزمزد کمک می‌شود.

کارگران روزمزد زیر چتر پویش «نذر سلامت»

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سجاد رضایی ظهر امروز به رسانه‌های گروهی، اظهار داشت: متأسفانه با شیوع ویروس کرونا، برخی از کسب و کارها بی‌رونق شده اما کارگران روزمزدی که به امید کسب درآمد در حاشیه‌های تقاطع‌های شهر می‌ایستادند اکنون در این شرایط به نسبت سایر اصناف روزهای سخت‌تری را گذران می‌کنند.

وی با اشاره به آغاز پویش « نذر سلامت» با همکاری مراکز نیکوکاری، کمیته امداد و سازمان‌های مردمی در استان، بیان داشت: در راستای این پویش به اقشار آسیب‌پذیر که نیاز به حمایت جدی دارند از جمله کارگران روزمزد کمک می‌شود.

مسؤول سازمان فضای مجازی بسیج خراسان‌جنوبی به مشارکت فعالان فضای مجازی و رسانه‌ای برای انتشار بیشتر پویش نذر سلامت در شبکه‌های اجتماعی مختلف اشاره و عنوان کرد: این روزها با شیوع ویروس کرونا گرایش مردم به فضای مجازی بیشتر شده و سعی می‌کنند بخشی از اوقات فراغت در خانه ماندن را با استفاده از فضای مجازی سپری کنند.

رضایی از تمام مردم و فعالان فضای مجازی برای کمک و پیوستن به پویش نذر سلامت برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در راستای مقابله با بحران کرونا دعوت کرد و افزود: امیدواریم با همراهی و مشارکت مردم و خیران استان بتوانیم بسته‌های معیشتی و بهداشتی بیشتری برای توزیع در بین کارگران روزمزد و اقشار آسیب‌پذیر تهیه کنیم.

وی تأکید کرد: در آستانه سال نو همه ما با کمک‌های مادی خود به پویش نذر سلامت می‌توانیم سهمی در خنده و شادی کودکان خانواده‌های نیازمند و کارگران روزمزد استان داشته باشیم.

مسؤول سازمان فضای مجازی بسیج خراسان‌جنوبی با اشاره به این سخن شهید سردار سلیمانی مبنی بر اینکه «فرصتی که در دل بحران‌ها هست، در خود فرصت‌ها نیست»، گفت: بحران کرونا در کشور فرصتی برای افزایش همدلی و همگرایی مردم و دور شدن از روزمرگی‌ها فراهم کرده است.

رضایی در پایان مطرح کرد: امیدواریم مسؤولان نیز بحران کرونا را با برنامه‌ریزی و مدیریت مناسب به فرصت تبدیل کنند.

انتهای پیام/69039/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول