اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

رزمایش مشترک پیشگیری و مقابله با کرونا

رزمایش مشترک پیشگیری و مقابله با کرونا تحت عنوان رزمایش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان و سپاه پاسداران شهرستان رشت برگزار شد.

رزمایش مشترک پیشگیری و مقابله با کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رزمایش مشترک اداره کل ورزش و جوانان گیلان و سپاه پاسداران شهرستان رشت در راستای پیشگیری از ویروس کرونا با عنوان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با رمز یا فاطمه ‌الزهرا (س) در شهرستان رشت برگزار شد.

رزمایش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۲۶ و ۲۷ اسفندماه از ساعت ۹ صبح تا ۶ عصر در سطح شهرستان رشت برگزارشده و خدماتی نظیر ویزیت در منزل، تأمین داروی موردنیاز مربوطه، تزریقات، گندزدایی، اعطای بسته‌های معیشتی به خانواده‌ها و بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی‌کننده به ورزشکاران ارائه شد.

مریم بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برگزاری رزمایش دوروزه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: این رزمایش با همکاری سپاه پاسداران و سازمان بسیج ورزشکاران برگزارشده و امیدوارم به‌زودی شاهد ریشه‌کنی ویروس کرونا باشیم.

وی با بیان اینکه ماندن در خانه و رعایت نکات بهداشتی مهم‌ترین راه‌های پیشگیری و قطع زنجیره کرونا است، گفت: ارائه خدمات رایگان به ورزشکاران و خانواده ورزشکاران از سوی بسیجیان، پاسداران، بهیاران و پزشک‌یاران سپاه ناحیه مرکزی رشت ستودنی است و نقش بارزی در مقابله با ویروس کرونا دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان کسب سهمیه المپیک از سوی بهمنیار را نشان از توان بالای ورزشکاران گیلانی دانست و افزود: جامعه ورزش گیلان تاکنون موفق به کسب چهار سهمیه المپیک توسط محمد رهبری در سابر تیمی و انفرادی، آرمین هادی پور در تکواندو و سارا بهمنیار در کاراته شده و امیدواریم سهمیه المپیک در رشته‌های دیگر نیز توسط ورزشکاران گیلانی کسب شود.

سرهنگ پاسدار محسن جعفری نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه نبرد علیه کرونا جنگ ویژه‌ای است، اظهار کرد: برای مقابله با این ویروس باید تلاش ویژه‌ای کرد و در این مسیر سپاه پاسداران و اداره کل ورزش و جوانان جانانه پای کار هستند.

وی با تأکید بر حفظ آرامش روانی مردم در مواجهه با ویروس کرونا گفت: ویروس منحوس با توکل بر خدا و یاری افرادی که پای کار هستند به‌زودی ریشه‌کن شده و نابود می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه رزمایش پیشگیری و مقابله با کرونا با رمز یا فاطمه ‌الزهرا (س) آغاز شد، افزود: اتحاد و همدلی رمز موفقیتمان بوده و به‌زودی با غلبه این ویروس منحوس زندگی مردم به روال عادی بازمی‌گردد.

به گزارش فارس، رزمایش دوروزه پیشگیری و مقابله با کرونا تحت عنوان رزمایش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان و سپاه پاسداران شهرستان رشت با رمز یا فاطمه ‌الزهرا (س) در شهرستان رشت برگزار شد.

انتهای پیام/۳۳۸۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول