اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

توزیع و تحویل محتوای آموزشی تدوین شده به دانش آموزان مناطق روستایی

رئیس آموزش و پرورش کلاترزان گفت: محتواهای آموزشی تدوین شده با رعایت مسائل بهداشتی توسط معلمان در بین دانش‌آموزان روستایی این منطقه توزیع و تحویل شد.

توزیع و تحویل محتوای آموزشی تدوین شده به دانش آموزان مناطق روستایی

ناصر شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اینکه "مدرسه تعطیل است اما آموزش تعطیل نیست"؛ به تشریح اقدامات آموزش و پرورش منطقه در راستای استمرار فرایندیاددهی و یادگیری و تعامل معلمان با دانش‌آموزان و خانواده‌ها به منظور پیگیری برنامه‌های آموزشی پرداخت.

وی از تشکیل کارگروه ارائه آموزش از طریق  فضای مجازی در سطح منطقه خبر داد و گفت: در همین راستا نشست توجیهی مدیران مدارس دوره‌های تحصیلی نیز در خصوص لزوم ارتباط موثر تربیتی و آموزشی با دانش‌آموزان برگزار شده است.  

وی تشکیل گروه‌های آموزشی در فضای مجازی و رصد فعالیت‌های آموزگاران، تولید محتوای آموزشی سه درس اصلی فارسی، ریاضی و علوم دوره ابتدایی توسط سرگروههای آموزشی و ارسال به مدارس  با رعایت نکات بهداشتی و ارتباط تلفنی معلمان با دانش‌آموزانی که دسترسی به اینترنت و فضای مجازی ندارند را از دیگر اقدامات آموزش و پرورش منطقه برشمرد.

 رئیس آموزش و پرورش کلاترزان با بیان اینکه راهبران آموزشی در هدایت برنامه‌های مدارس به خصوص مناطق روستایی نقش موثری دارند؛ یادآور شد: در همین راستا نشست راهبران آموزشی برگزار و نقش هریک از عوامل اجرایی و آموزشی مدارس و نحوه پیگیری فرانید آموزش توسط راهبران توجیه و تشریح شده است.

شفیعی مراجعه حضوری معلمان به درب منازل دانش‌آموزان مدارسی که حتی خط تلفن ثابت هم ندارند را یکی دیگر از اقدامات موثر منطقه در استمرار جریان آموزش عنوان کرد و گفت: در این برنامه محتوا و بسته‌های آموزشی تدوین شده توسط معلمان با رعایت نکات بهداشتی تحویل دانش‌آموزان شد.

وی همچنین در گزارش خود اطلاع رسانی زمان پخش برنامه‌های شبکه آموزش و چهار سیما به مدارس و اولیای دانش آموزان، انعکاس فعالیت‌های خلاقانه معلمان منطقه، نظارت بر ضدعفونی وگندزدایی مدارس باحضور راهبران آموزشی را از دیگر اقدامات برشمرد.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول