اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

قرائت کنتورهای گاز در فارس برای پیشگری از ترددهای غیرضروری تعطیل شد

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس اعلام کرد: تا اطلاع ثانوی، ماموران قرائت کنتور به منازل و محل کسب مشترکان مراجعه نخواهند کرد.

قرائت کنتورهای گاز در فارس برای پیشگری از ترددهای غیرضروری تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از  روابط عمومی شرکت گاز فارس، غلام عباس حسینی اظهار داشت: با توجه به توصیه‌های بهداشتی مراجع ذیصلاح درباره شیوع ویروس کرونا و تاکید بر کاهش ترددهای غیرضروری و تماس افراد، فرآیند کنتورخوانی گاز مشترکین در استان فارس تا اطلاع ثانوی و بهبود وضعیت، متوقف شد.

وی افزود: برای گروههایی که تا قبل از این تاریخ رقم کنتور گاز آنها قرائت شده است، قبض الکترونیک صادر خواهد شد، اما فرایند مراجعه مامورین کنتورخوان گاز برای مابقی گروهها به درب منازل مردم و مشترکین تجاری تا زمان فروکش کردن خطر شیوع بیماری کرونا انجام نخواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس یادآور شد: البته تیم‌های امداد گاز ۱۹۴ از این قاعده مستثنی هستند.

حسینی تاکید کرد: مردم با ماندن در منازل خویش و عدم تردد در اماکن و فضاهای عمومی و شلوغ می‌توانند با شیوع هرچه بیشتر این ویروس مقابله کنند و در همین راستا برخی از خدمات شرکت گاز استان فارس بصورت غیر حضوری به مردم شریف استان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/981008/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول