اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

ساعات کار اصناف استان تهران در ایام نوروز

معاون اقتصادی استانداری تهران گفت: تمامی اصناف تهران که مربوط به تامین مایحتاج مردم می‌شوند در ایام نوروز غیر از اول فروردین باز هستند.

ساعات کار اصناف استان  تهران در ایام نوروز

محمد امامی‌امین، معاون امور اقتصادی استانداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس،درباره ساعت کار توزیع‌کنندگان و صنوف در ایام نوروز اظهار داشت: جلسه امروز با حضور اصناف مختلف برگزار شد و در ابتدا در خصوص تحریم کالاهای بهداشتی و نظافتی و همین‌طور ضدعفونی‌کننده‌ها مباحثی صورت گرفت و مقرر شد که تولیدی‌ها نسبت به تأمین کمبودها در این حوزه اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: مقرر شد نسبت به تأمین الکل،‌ اتانول و مواد ضدعفونی‌کننده نیاز است اقدام شود و کمبودهای دیگر نیز توسط بعضی از شرکت‌ها به کشور وارد شود و در همین خصوص نیز با وزارت صمت مذاکراتی صورت گرفته است تا نسبت به صدور مجوز واردات در حوزه اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده اقدام کنیم.

امامی امین خاطرنشان کرد: بحث دیگر ساعت کار توزیع‌کنندگان و اصناف در ایام نوروز است که مقرر شد بر اساس همان ساعت کاری که اداره اماکن مطرح کرده است اقدام شود و نانوایی‌ها، فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها بر همین اساس خدمات لازم را به مردم ارائه دهند.

معاون امور اقتصادی استانداری تهران بیان داشت: ساعت کار مکان‌های عرضه مایحتاج مردم بر اساس همان ساعات قبلی است چرا که مردم در شهرها می‌مانند و مسافرت نخواهند کرد و باید نسبت به تأمین مایحتاج آنها اقدامات لازم صورت بگیرد.

وی گفت: اصناف و توزیع‌کنندگان فقط در روز اول سال جدید تعطیل هستند و در روزهای بعدی تمامی مراکز و میادین میوه و تره‌بار دایر خواهند بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول