اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

شادی زندگی را در صدای مهیب مواد محترقه به غم تبدیل نکنید

فرمانده انتظامی اسلام‌آباد غرب گفت: جشن چهارشنبه آخر سال را در کنار اعضای خانواده برگزار کنید و شادی زندگی خود را در صدای مهیب مواد محترقه به غم تبدیل نکنید.

شادی زندگی را در صدای مهیب مواد محترقه به غم تبدیل نکنید

سرهنگ سلیم سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: با توجه به فرهنگ‌سازی‌هایی که در سال‌های قبل صورت گرفته بود شاهد کاهش تلفات و حوادث تلخ در چهارشنبه آخر سال بودیم، امسال شرایط تغییر کرده و با توجه به شیوع کرونا ویروس از مردم می‌خواهیم که در خانه‌هایشان بمانند و جشن چهارشنبه آخر سال را در کنار اعضای خانواده برگزار کنند.

وی افزود: پلیس با افرادی که به برگزاری مراسم چهارشنبه سوری اقدام می‌کنند طبق قانون برخورد می‌کند و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه اقدام و مشکلی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گیرند و ماموران برای خدمت‌رسانی به مردم در آمادگی کامل قرار دارند تا بتوانند آرامش و امنیت را برای آن‌ها ایجاد کنند.

فرمانده انتظامی اسلام‌آباد غرب در ادامه در سخنی با والدین، مطرح کرد: والدین فرزندان خود را از خطرات مواد منفجره و آتش‌زا آگاه کرده و آنان را از بازی با چنین موادی بر حذر دارند.

وی به نوجوانان و جوانان توصیه کرد، هرگز سلامتی خود و خانواده را به آتش نسپارید، برافروختن آتش در دست شماست اما همیشه اطفای آن در اختیار شما نیست، شادی زندگی را در صدای مهیب مواد محترقه به غم تبدیل نکنید و از تجمع و برافروختن آتش و ایجاد راهبندان در معابر به شدت پرهیز کنید.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول