اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

تمهیدات آتش‌نشانی بیرجند برای چهارشنبه‌سوری/ ۱۰۰ آتش‌نشان به حالت آماده‌باش درآمدند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا و تأکید بر خارج نشدن از خانه و رعایت اصول بهداشتی، پیش‌بینی‌ها و تمهیدات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی در نظر گرفته شده است.

تمهیدات آتش‌نشانی بیرجند برای چهارشنبه‌سوری/ ۱۰۰ آتش‌نشان به حالت آماده‌باش درآمدند

علی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: امسال به‌دلیل شیوع ویروس کرونا از همه شهروندان درخواست داریم با همکاری و رعایت نکات ایمنی به کاهش حوادث در سطح شهر کمک کنند.

وی با بیان اینکه هدف سازمان آتش‌نشانی حفظ ایمنی و جلوگیری از خطر است، بیان داشت: مردم می‌توانند با عدم حضور در خیابان و شرکت در مراسم چهارشنبه آخر سال، از بروز مشکلات جدید برای جامعه پیشگیری کنند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند از آماده‌باش ۱۰۰ نیروی آتش‌نشانی برای امدادرسانی به حوادث احتمالی خبر داد و مطرح کرد: امیدواریم شهروندان با توجه به شیوع کرونا با جلوگیری از حضور فرزندانشان در معابر و رعایت خود قرنطینگی موجب کاهش خسارات شوند.

حسینی از وجود شش ایستگاه فعال آتش‌نشانی در شهر بیرجند خبر داد و گفت: بالای 50 درصد خودروهای این سازمان مستهلک بوده و برای پوشش حوادث خارج از محدوده شهری نیاز به خودروهای جدیدتری است.

وی با اشاره به استقرار ۱۳ تیم سیار آتش‌نشانی برای امدادرسانی به حوادث احتمالی، عنوان کرد: در این راستا نیروهای عملیاتی سازمان همراه با تجهیزات کامل به‌صورت ناوگان موتوری و خودرویی در حوزه استحفاظی و متناسب با شرایط تجمع در بخش‌های مختلف مستقر و آماده انجام مأموریت‌های احتمالی در برخورد با حوادث خواهند بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند در پایان خطاب به مردم، گفت: از مردم استدعا می‌کنیم در شرایطی که همه امکانات برای مقابله با شیوع ویروس کرونا بسیج شدند از اجرای برنامه‌های مربوط به آئین چهارشنبه‌سوری خودداری نمایند.

انتهای پیام/69039/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول