اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

کشف 14 هزار عدد ماده محترقه در بابلسر و قائم‌شهر

فرماندهان انتظامی شهرستان بابلسر و قائم‌شهر از دستگیری عامل تهیه و توزیع مواد محترقه و کشف 14 هزار عدد ماده محترقه در این دو شهرستان خبر دادند.

کشف 14 هزار عدد ماده محترقه در بابلسر و قائم‌شهر

حسین اسدی فرمانده انتظامی بابلسر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری از دستگیری عامل تهیه و توزیع مواد محترقه در این شهرستان خبرداد و اظهار کرد: به منظور پیشگیری از وقوع حوادث دلخراش در چهارشنبه آخر سال ماموران انتظامی این شهرستان با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در این شهرستان شدند.

وی خاطر نشان کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، ماموران در یک عملیات غافلگیرانه متهم حین تولید مواد انفجاری دستگیر و در بازرسی از وی 5 کیلو مواد آتش‌زا کشف کردند.

فرمانده انتظامی بابلسر با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد، افزود: استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجرهای که موجب سلب آسایش شهروندان شود طبق قانون جرم بوده و پلیس با متخلفان و مجرمان در این زمینه بویژه در روزهای پایانی سال به جد برخورد می‌کند.

*کشف 14 هزار عدد ماده محترقه در قائم‌شهر 

محمد مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر نیز از کشف 14 هزار عدد انواع مواد محترقه و دستگیری عامل توزیع آن در این شهرستان خبر داد و افزود: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش مواد محترقه توسط فردی در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی متهم را شناسایی و دستگیر کردند، بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم 14 هزار و 151 عدد انواع مواد محترقه و آتش زا کشف شد و وی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

فرمانده انتظامی شرستان قائم‌شهر استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره‌ای که موجب سلب آسایش شهروندان شود طبق قانون جرم بوده و پلیس با متخلفان و مجرمان در این زمینه برخورد خواهد کرد.

اسدی از خانواده‌ها خواست با نظارت بیشتر بر رفتار کودکان و نوجوانان خود و جلوگیری از خرید و استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره، از وقوع حوادث تلخ و جبران ناپذیر در آستانه سال نو پیشگیری کنند.

انتهای پیام/86041/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول