اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

۳۶۰ بازرسی از اصناف در شهر جاجرم انجام شد / آغاز توزیع میوه شب عید

سرپرست اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان جاجرم با اشاره به آغاز توزیع میوه شب عید گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا تاکنون ۳۶۰ مورد بازرسی صورت گرفته است و در دو روز اخیر هیچ تخلف صنفی در جاجرم ثبت‌نشده است.

۳۶۰ بازرسی از اصناف در شهر جاجرم انجام شد / آغاز توزیع میوه شب عید

ولی‌الله اسماعیلی در مصاحبه با خبرنگار فارس در جاجرم با اشاره به انجام ۳۶۰ مورد بازرسی از صنوف شهر جاجرم اظهار کرد: روزانه ۳۰ مورد بازرسی در  سطح شهر انجام می‌شود که این بازرسی‌ها بیشتر واحدهایی است  که با سلامت مردم در ارتباط است.

وی افزود: واحدهایی مانند شیرینی‌پزی‌ها، قصابی، مرغ فروشی، لبنیات و به‌ویژه نانوایی‌ها مورد بازرسی قرارگرفته‌اند که به نانوایی‌ها اعلام شد در نانوایی از کارت‌خوان استفاده و فردی را متصدی دریافت مبالغ کنند تا به‌صورت مستقیم نان از تنور به‌دست مشتریان برسد

سرپرست اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان  جاجرم تصریح کرد: خوشبختانه  در دو روز اخیر هیچ تخلفی ثبت‌نشده و تنها تذکراتی به برخی واحدهای صنفی داده شد.

وی همچنین از توزیع میوه تنظیم بازار خبر داد و ابراز داشت: سیب به قیمت مصوب ۵ هزار ۵۰۰ تومان و پرتقال هم ۵ هزار ۴۰۰ تومان روانه  بازار و امروز توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول