اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

سردار «رمضان شریف»: تمام مراکز سپاه آماده مقابله با کرونا هستند

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در گفت‌وگو با وب‌سایتی لبنانی اعلام کرد، سپاه از روز اول اعلام ورود کرونا به ایران از آمادگی خود برای مقابله خبر داده و تمام مراکز آن آماده هستند.

سردار «رمضان شریف»: تمام مراکز سپاه آماده مقابله با کرونا هستند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، از زمانی که ویروس کرونا وارد ایران شده تمامی طرف‌ها در داخل کشور دست به دست هم داده‌اند تا به مقابله با آن بپردازند.

در همین زمینه «رمضان شریف» سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به وبگاه لبنانی «العهد» گفت: از روز اول اعلام ورود ویروس کرونا به کشور، فرمانده کل سپاه با وزیر بهداشت تماس گرفت و از آمادگی تمامی بخش‌های سپاه برای کمک در زمینه پیشگیری و درمان خبر داد.

وی ادامه داد، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، مراکز پزشکی سپاه و کادر بهداشتی آن وارد میدان شدند و در مرحله دوم کشور شاهد ورود بسیج مردمی، بسیج پزشکی، دانشجویی، روحانیون و شهروندان داوطلب در این زمینه بود.

رمضان شریف سپس تصریح کرد، در گامی دیگر مراکز نقاهت در استان‌ها و شهرهای مختلف شامل پانصد یا هزار تخت ایجاد شد و در این زمینه از تجربه سپاه در دوران مقدس برای درمان مجروحان شیمیایی کمک گرفته شد.

وی تأکید کرد: از سوی دیگر باید به کادر پزشکی نیز کمک می‌شد به همین دلیل از صد و سی هزار شخص فعال در زمینه پزشکی، پرستاری و بخش‌های مرتبط دعوت به عمل آمد و این افراد برای کمک به کادر پزشکی در صورت نیاز، آموزش دیدند.

سخنگوی سپاه گفت: تمام مراکز سپاه در تمام استان‌ها بویژه قم و گیلان آماده هستند و از تجربه‌های این دو استان در تمام مراکز سپاه در استان‌های دیگر نیز استفاده می‌شود.

وی در پایان اعلام کرد، تمامی توصیه‌های لازم به شهروندان در زمینه مقابله با کرونا انجام شده و تحولات جدید نشان می‌دهد ایران از این مشکل خارج خواهد شد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول