اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

عرضه ۲۰۰ تن گوشت مرغ تنظیم بازار در ری

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری گفت: در راستای تنظیم بازار ۲۰۰ تن مرغ منجمد در بازار شب عید شهرستان ری عرضه می شود.

عرضه ۲۰۰ تن گوشت مرغ تنظیم بازار در ری

لطف الله ستاره رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا باعث ایجاد نگرانی مردم نسبت به تهیه مواد غذایی شده و مراجعات به فروشگاه‌ها افزایش یافته است.

وی افزود: در همین راستا به منظور رصد و بررسی بازارها از میادین اصلی و فروشگاه‌های زنجیره ای سطح شهرستان بازدید کردیم که هیچ‌گونه کمبود کالا یا مواد غذایی مشاهده نشد، همچنین بازرسان ادارات متولی به طور مستمر در قالب تیم‌های چند نفره در حال نظارت بازار هستند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری تصریح کرد: به رغم وجود نگرانی‌های مردم تمامی انبارهای مواد غذایی مملو از کالا بوده و تمام مایحتاج مردم به وفور موجود است.

ستاره با بیان اینکه برای واحدهایی که نرخ فروش گوشت مرغ بالاتر از ۱۳ هزار تومان داشته باشند، پرونده گران‌فروشی تشکیل می‌شود، ادامه داد: در راستای تنظیم بازار و تعادل عرضه مرغ و گوشت ۲۰۰ تن مرغ منجمد با قیمت ۱۲هزار و ۵۰۰ تومان وارد بازار شهرستان شده و از امروز توزیع آن در تمام فروشگاه‌ها و واحدهای صنفی مجوزدار آغاز شده است. 

وی در پایان با اشاره به اینکه وضعیت شهرستان از نظر وجود کالاها مطلوب است خاطرنشان کرد: با هرگونه گرانفروشی و کم فروشی به شدت برخورد خواهد شد، لذا از مردم می‌خواهیم  برای مقابله با گران‌فروشی و کم فروشی مایحتاج خود را تنها از میادین و فروشگاه های مجوز دار تهیه کنند.

انتهای پیام /۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول