اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

14 روز قرنطینه با هزینه شخصی جریمه مسافران مشهد که علایم کرونا داشته باشند

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه در قالب اجرای این طرح در مبادی ورودی شهر تب سنجی و غربالگری مسافران انجام خواهد شد، افزود: در صورت وجود علائم مشکوک افراد به مدت ۱۴روز با هزینه خودشان قرنطینه خواهند شد و پس از طی دوران قرنطینه اجازه ورود به مشهد را هم نخواهند داشت و به شهرهای خود بازخواهند گشت.

14 روز قرنطینه با هزینه شخصی جریمه مسافران مشهد که علایم کرونا داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق براتی اظهار کرد: در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و همزمان با سراسر کشور طرح بازرسی سلامت در مبادی ورودی شهر مشهد با همکاری هلال احمر و سایر نهادهای خدمت رسان آغاز شد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه در قالب اجرای این طرح در مبادی ورودی شهر تب سنجی و غربالگری مسافران انجام خواهد شد، افزود: در صورت وجود علائم مشکوک افراد به مدت ۱۴روز با هزینه خودشان قرنطینه خواهند شد و پس از طی دوران قرنطینه اجازه ورود به مشهد را هم نخواهند داشت و به شهرهای خود بازخواهند گشت.

وی گفت: شهر مشهد در شرایط کنونی توانایی پذیرایی از زائران را ندارد و انشالله در آینده ای نزدیک با ازبین رفتن این ویروس تمامی امکانات را برای استقبال از زائران فراهم خواهیم کرد.

براتی تصریح کرد: در هیچ نقطه‌ای از شهر مشهد امکانات برای پذیرایی و اسکان مسافران وجود ندارد و تمامی هتل‌ها و خانه مسافرهای رسمی تعطیل هستند.

انتهای پیام/ 70068/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول