اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

احتمال استفاده آمریکا از سلاح میکروبی و شیمیایی در حمله به فرودگاه کربلا

تولیت آستان مبارک امام حسین -علیه السلام- احتمال داد که آمریکا در جریان حمله به فرودگاه کربلا از سلاح‌های ممنوعه استفاده کرده باشد.

احتمال استفاده آمریکا از سلاح میکروبی و شیمیایی در حمله به فرودگاه کربلا

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دبیرخانه تولیت آستان مبارک امام حسین -علیه السلام- در بیانیه‌ای احتمال داد که آمریکا در حمله به فرودگاه کربلا از سلاح بیولوژیک یا میکروبی یا شیمیایی استفاده کرده باشد.

به نوشته وبگاه موازین نیوز، در این بیانیه آمده است که دبیرخانه تولیت حسینی و شرکت «طیبه کربلا» که پیمانکار فرودگاه کربلا محسوب می‌شود، با وزارتخانه‌ها و نهادهای دولتی رسمی عراق در خصوص احتمال استفاده از سلاح بیولوژیک یا میکروبی یا شیمیایی در حمله به فرودگاه بین‌المللی کربلا همکاری می‌کند.

دبیرخانه تولیت امام حسین -علیه السلام- دیروز (سه‌شنبه) نیز اطلاع داد که در نامه‌ای به «یونامی» (نمایندگی سازمان ملل در بغداد)، خواستار تشکیل هیأتی برای بازدید از فرودگاه بین‌المللی کربلا شده است.

تولیت آستان امام حسین -علیه السلام- در تاریخ ۲۳ اسفند از قصد خود برای شکایت از آمریکا به دادگاههای بین‌المللی به علت بمباران فرودگاه شهر کربلا خبر داد.

جمعه گذشته (۲۳ اسفند)، نیروهای آمریکایی در واکنش به حمله افراد ناشناس به پایگاه التاجی که میزبان نیروهای نظامی آمریکا و برخی کشورهای عضو ائتلاف بین‌المللی ضد داعش در عراق است، به چند نقطه متعلق به الحشد الشعبی حمله کردند و در یکی از این حملات فرودگاه غیرنظامی و در دست ساخت کربلا را به بهانه اینکه از آنجا موشک شلیک شده است، هدف قرار دادند. 

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول