اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

پخش سریال «علی البدل» نوروز از کانال آذری شبکه سحر

مجموعه تلویزیونی «علی البدل» با کارگردانی سیروس مقدم و براساس طرحی از محسن تنابنده، در ایام نوروز از کانال آذری شبکه سحر پخش می شود.

پخش سریال «علی البدل» نوروز از کانال آذری شبکه سحر

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، مجموعه تلویزیونی «علی البدل» با کارگردانی سیروس مقدم و براساس طرحی از محسن تنابنده، در ایام نوروز از کانال آذری شبکه سحر پخش می شود تا مخاطبان شبکه سحر در جمهوری آذربایجان با ماجراهای شیرین «چشمه قل قل» ی ها همراه شوند.

داستان این مجموعه 14 قسمتی در روستایی تاریخی به نام «چشمه قل قل» اتفاق می افتد که دو طایفه «آبیاری» و آبناری» در آن زندگی می کنند و از گذشته های دور در عین حال که کنار هم هستند، اختلافاتی با هم دارند. اختلافاتی که باعث شده آبادی رونق چندانی نداشته باشد و اهالی بیشتر درگیر اختلافات خود باشند. تا این که اهالی دو طایفه برای حل مشکلات روستا و اداره آن شورایی تشکیل می دهند که عضوی به نام علی البدل دارد. او در عین این که عضو شوراست، حق رای ندارد. در همین اثنا خبری مبنی بر برنامه سفر رئیس جمهور به روستا مجددا آرامش روستا را به هم می ریزد.

مهدی فخیم زاده، محسن تنابنده ، مهدی هاشمی ، احمد مهران فر، زنده یاد حسین محب اهری ، هادی کاظمی ، هومن حاج عبداللهی ، بهرام افشاری ، سیما خضرآبادی و عزت اله رمضانی فر در «علی البدل» با تهیه کنندگی الهام غفوری نقش آفرینی کرده اند.

نادر حمیدی شفیق زبانگردانی و دوبله این سریال به زبان آذری را برعهده داشته است.

مجموعه تلویزیونی «علی البدل» از جمعه 1 فروردین هر روز از ساعت 20:30 به وقت تهران و به جایگزینی مجموعه «شمعدونی» بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول