اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

فرزام: فدراسیون جهانی می خواهد سیستم جدیدی رو کند/ باید تا ۱۳ فروردین صبر کنیم

سرمربی تیم ملی روئینگ گفت: فدراسیون جهانی تصمیم نهایی خود را برای سیستم کسب سهمیه المپیک تا ۱۳ فروردین اعلام می کند.

فرزام: فدراسیون جهانی می خواهد سیستم جدیدی رو کند/ باید تا ۱۳ فروردین صبر کنیم

افشین فرزام در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص شرایط کسب سهمیه المپیک و نظر فدراسیون جهانی روئینگ اظهار داشت: خبری که در خروجی سایت فدراسیون جهانی قرار گرفته، این است که آن‌ها جلساتی را با کمیته بین‌المللی المپیک داشتند مبنی بر اینکه یا مسابقات را برگزار کنند اگر امکان برگزاری مسابقه نبود، از روی آخرین مسابقه گزینش صورت بگیرد.

وی افزود: تا اول آوریل یعنی ۱۳ فروردین نتیجه نهایی و سیستم گزینشی معرفی خواهد شد. این احتمال وجود دارد از مسابقات آسیایی یا جهانی بررسی‌های لازم صورت بگیرد.

فرزام در پاسخ به این سوال که ما در مسابقات قهرمانی آسیا نتایج خوبی کسب کردیم، فکر می‌کنید اگر فدراسیون جهانی بخواهد این موضوع را مورد بررسی قرار بگیرد، در خصوص کسب سهمیه به نفع ما خواهد شد یا خیر، خاطرنشان کرد: ما نتایج خوبی گرفته بودیم اما تنها مشکلی که من فکر می‌کنم وجود دارد این است که در آن مسابقات ما نازنین ملایی را در سبک وزن شرکت دادیم تا بتواند در انتخابی المپیک در ماده سنگین وزن شرکت کند.

سرمربی تیم ملی روئینگ ایران یادآور شد: نازنین ملایی در ماده سبک و سنگین وزن شرکت کرد و توانست با اختلاف در سنگین وزن طلا هم بگیرد. امیدوارم این موضوع را لحاظ کنند چرا که ماده سبک وزن المپیکی نیست. فکر می کنم فدراسیون جهانی می خواهد سیستم جدیدی را برای کسب سهمیه رو کند. حالا باید تا ۱۳ فروردین صبر کنیم ببینیم چه تصمیم گیری خواهد شد.

فرزام همچنین درباره وضعیت تمرینی روئینگ سواران عنوان کرد: ورزشکاران خودشان تمرین می‌کنند. ما با آنها در ارتباط هستیم و سعی می کنیم آمادگی شان را حفظ کنند تا از ۶ فروردین به اردوها بازگردند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول