اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

از سرگیری فعالیت ناوگان عمومی کرج بعد از تعطیلات نوروزی

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس و اهمیت قرنطینه خانگی شهروندان، فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی تا پایان تعطیلات نوروزی متوقف می‌شود.

از سرگیری فعالیت ناوگان عمومی کرج بعد از تعطیلات نوروزی

مجید استاد کاظمی، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس و اهمیت قرنطینه خانگی شهروندان، فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی تا پایان تعطیلات نوروزی متوقف می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه در استان‌های دیگر برگزار شده است، افزود: به دلیل توصیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر خلوت کردن شهرها و در خانه ماندن شهروندان چنین تصمیماتی اخذ شده است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج با تاکید بر اینکه در حال حاضر نیز به دلیل کاهش تردد مردم در شهر حجم ناوگان فعال اتوبوسرانی کرج را حدود ۳۰ درصد کاهش داده ایم، گفت: به عبارتی اکنون خروجی تردد اتوبوس‌های ملکی از ۸۰ دستگاه به ۵۰ مورد رسیده است و در بخش خصوصی نیز تنها حدود ۱۷۰ تا ۱۸۰ اتوبوس در سطح شهر فعال است.

استاد کاظمی در بخش دیگری با بیان اینکه تغییری در برنامه تردد تاکسی‌های شهری کرج اعمال نشده است، عنوان کرد: اما در برخی شهرهای کشور برنامه‌ای مانند زوج و فرد کردن تردد برای تاکسی‌ها منظور شده است، اما در کلان‌شهر کرج به دلیل اینکه بیش از ۱۲ هزار تاکسی وجود دارد نمی‌توان چنین برنامه‌ای را پیاده سازی کرد.

وی در پاسخ به اینکه آیا تاکنون از میان رانندگان تاکسی و همچنین اتوبوس‌های شهری کرج مورد مبتلا به کرونا ویروس مشاهده شده است، گفت: خوشبختانه تا بدین لحظه مورد مثبتی در میان رانندگان تاکسی و اتوبوس‌ها نداشته‌ایم و تنها یک مورد مشکوک در میان کارکنان سازمان بود که در قرنطینه خانگی به سر می‌برد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول