اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کسب سهمیه المپیک توسط ورزشکاران اسلامشهری

قدیرآرمیان گفت :دو ورزشکار اسلامشهری در رشته‌های کاراته و بوکس به عنوان نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات ۲۰۲۰ توکیو شرکت می‌کنند.

کسب سهمیه المپیک توسط ورزشکاران اسلامشهری

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، قدیر آرمیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در روزهایی که کشورمان در شرایط تلخی به خاطر شیوع ویروس کرونا به سر می‌برد، در اتفاقی شگفت انگیز دو ورزشکار اسلامشهری موفق شدند با غلبه بر حریفان خود سهمیه‌ی حضور در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو را به دست آورند.

آرمیان با تبریک این موفقیت به جامعه ورزش اسلامشهر افزود: سید شاهین موسوی بوکسور وزن ۷۵ کیلوگرم تیم ملی ایران و فرزند با اخلاق اسلامشهری موفق شد دومین سهمیه المپیک ایران را در رقابت‌های بوکس گزینشی اردن کسب کند.

وی بیان داشت: موسوی بوکسور اسلامشهری تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در دور اول مسابقات بر حریف خود غلبه کرد و در دور دوم رقابت ها پس از باخت ناعادلانه مقابل بوکسور چینی در رقابت‌های گزینشی المپیک آسیا، تقریباً شانسی برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ نداشت که پس از حضور در جدول بازنده‌ها و شکست بوکسورهای ازبکستان و مغولستان، حضور خودش را در المپیک توکیو قطعی کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر با اشاره به اهمیت حضور ورزشکاران در رقابت‌های المپیک، تاکید کرد: در شرایطی که بسیاری از استان‌های کشور هیچ سهمیه‌ای برای حضور در مسابقات المپیک ندارند، ورزشکاران اسلامشهری تاکنون موفق به کسب ۲سهمیه المپیک شدند و با توجه به اینکه چند ماه تا آغاز مسابقات المپیک وجود دارد و تعداد زیادی از ورزشکاران اسلامشهر در اردوهای تیم ملی به سر می‌برند، انتظار می‌رود تعداد دیگری از سهمیه‌های المپیک توسط  ورزشکاران این شهرستان در رشته‌های مختلف کسب شود.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان اسلامشهر به نام دیار حافظان قرآن و قهرمانان و مدال آوران ورزشی در کشور شناخته شده، ادامه داد: در مسابقات آسیایی جاکارتا ۹ ورزشکار اسلامشهری در رشته‌های مختلف به نمایندگی از جامعه ورزش کشور حضور یافتند که از این تعداد ۶ مدال رنگین برای هموطنان عزیز به ارمغان آوردند.

آرمیان تصریح کرد: با توجه به صدور اطلاعیه فدراسیون جهانی کاراته مبنی بر عدم برگزاری مسابقات لیگ مادرید به علت شیوع بیماری کرونا و با توجه به رنکینگ فوق العاده بالای سجاد گنج زاده، این ورزشکار اسلامشهری در وزن  ۸۴+ کیلوگرم موفق شد، سهمیه حضور در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات اخیر در سطح شهرستان اسلامشهر، گفت: در طی چند ماه گذشته که درگیر جابجایی رئیس هیئت کشتی اسلامشهر بودیم، در نهایت با تصمیم مدیرکل ورزش استان تهران و پیگیری‌های هیئت کشتی استان تهران، ضمن قدردانی از تلاش های ۱۰ ساله رحیم ابویی در سمت ریاست هیئت کشتی شهرستان اسلامشهر، ایشان در تاریخ ۲۶ اسفند از این سمت برکنار و حجت رسولی معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان به عنوان سرپرست هیئت کشتی شهر این شهرستان منصوب شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر، خاطرنشان کرد: امیدواریم با این تغییر و تحولات در هیئت کشتی، با توجه به پتانسیل‌های بالقوه موجود در میان ورزشکاران این رشته، شاهد تحول روز افزون در هیئت ورزشی کشتی شهرستان اسلامشهر و کسب موفقیت‌های ورزشکاران این رشته باشیم.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱/پ/الف/۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول