اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  نفت و انرژی

تامین برق پایدار بیمارستان ها و مراکز درمانی در روزهای کرونایی

سخنگوی صنعت برق با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا در تامین برق بیمارستان ها و مراکز درمانی، هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت گفت:در ایام نوروز افزون بر 20 هزار نفر از پرسنل صنعت برق فعالیت خواهند کرد

تامین برق پایدار بیمارستان ها و مراکز درمانی در روزهای کرونایی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از توانیر، مصطفی رجبی با بیان این که در ایام نوروز افزون بر 20 هزار نفر از پرسنل صنعت برق فعالیت خواهند کرد تا شبکه پایداری شبکه برق حفظ شود، خاطرنشان کرد: همه پرسنل این صنعت با درک شرایط کنونی کشور، برای تداوم خدمات رسانی مطلوب و تامین برق پایدار برای مشترکان تلاش می کنند.

رجبی با اشاره به این که این تعداد درنیروگاه ها، مراکز دیسپاچینگ، و گروه ها و اکیپ های عملیاتی و مراکز اتفاقات شرکت های برق منطقه ای و توزیع نیروی برق سراسر کشور فعالیت خواهند کرد.

سخنگوی صنعت برق همچنین از آغاز پویش #صنعت -برق -همیشه_بیدار به منظور نشان دادن حمایت مجموعه صنعت برق از پزشکان و پرستارانی خبر داد که برای مداوای بیماران کرونا  در کشور تلاش می کنند.

رجبی تاکید کرد:  تأمین برق مطمئن و پایدار و ارائه خدمات غیرحضوری برای رفاه حال مشترکان به ویژه در شرایط حاضر، اولویت اصلی صنعت برق است.

وی خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا در قالب این پویش به فعالان نظام سلامت کشور نشان دهیم که درمبارزه با این بیماری کنار آنها هستیم.

سخنگوی صنعت برق در عین حال خاطرنشان کرد: به منظور تامین برق بیمارستان ها و مراکز درمانی، هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت.

برپایه این گزارش، این کمپین با مشارکت شرکت های مادر تخصصی توانیر و تولید نیروی برق حرارتی و نیروگاه ها،شرکت های برق منطقه ای و شرکت های توزیع نیروی برق سراسر کشور آغاز به کار کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول