اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

افزایش بی‌سابقه مبتلایان به کرونا در خراسان‌جنوبی/ مبتلایان به ۱۴۰ نفر رسیدند

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، آخرین آمار مبتلایان قطعی به کرونا در خراسان‌جنوبی را ۱۴۰ نفر اعلام کرد.

افزایش بی‌سابقه مبتلایان به کرونا در خراسان‌جنوبی/ مبتلایان به ۱۴۰ نفر رسیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، کیانوش جهان‌پور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با رسانه ملی پیرامون آخرین آمار مبتلایان قطعی به کرونا در کشور، آمار مبتلایان قطعی در استان خراسان‌جنوبی را ۱۴۰ نفر اعلام کرد.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تا روز گذشته از مجموع ۳۷۶ نمونه آزمایش انجام شده تاکنون ۲۵۷ نمونه منفی و ۱۱۹مورد مثبت بوده است.

از مجموع مبتلایان، ۴۹ نفر در بیرجند، ۱۳ نفر در قاین، ۱۶ نفر در زیرکوه، ۲۲ نفر در طبس، ۱۰ نفر در فردوس، سه نفر در سرایان، سه نفر در درمیان، دو نفر در بشرویه، دو نفر در درمیان و یک نفر در سربیشه هستند.

از مجموع مبتلایان ۶۳ نفر ترخیص شدند و دوره نقاهت خود را در منزل طی می‌کنند و همچنین ۴۳ نفر در بیمارستان‌های استان بستری و  تحت درمان هستند و آمار متوفیان به ۱۳ نفر رسید.

دهقانی همچنین از مردم خراسان‌جنوبی خواست خود و خانواده را در خانه قرنطینه کنید زیرا خطر ابتلا به ویروس کرونا همه ما، اعضای خانواده‌ها، دوستان و اقوام ما را به‌طور جدی تهدید می‌کند و بدون تردید گذر از این وضعیت و مهار این بیمار نیازمند توجه جدی همگان است.

وی اضافه کرد: باید تفاوت نوروز امسال با سال‌های گذشته را پذیرفت، بنابراین مسافرت نوروزی بین استانی، خارج از استان، شهر به روستا و بالعکس به‌هیچ عنوان توصیه نمی‌شود و به‌هیچ وجه به دید و بازدید حضوری در عید فکر نکنید.

انتهای پیام/69039/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول