اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آتش چهارشنبه‌سوزی این بار در جان درختان + فیلم

مسؤول آتش‌نشانی شهرداری ابهر گفت: با وجود کاهش چشمگیر حوادث چهارشنبه پایان سال، حریق عامال سوختن درخت میدان معلم این شهر شد.

آتش چهارشنبه‌سوزی این بار در جان درختان + فیلم

شهرام قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شهر ابهر روز گذشته چهارشنبه پایان سال آرامی را سپری کرده است.

مسؤول آتش‌نشانی شهرداری ابهر با بیان اینکه یک مورد آتش‌سوزی درخت و چهار مورد آتش‌سوزی جزئی توسط ماموران آتش‌نشانی مهار شده است، افزود: ماموران آتش‌نشانی همچنین برای کمک و مهار آتش در محل حادثه رانندگی حاضر شدند.

وی با اشاره به اینکه مردم در سال‌جاری به درخواست‌های مدافعان سلامت و دولت پاسخ مثبت داده و برگزاری این آیین در سطح شهر کاهش چشمگیری داشته است، گفت: تعداد ماموریت‌های آتش‌نشانی نشانی ابهر در سال‌جاری کاهش ۵۰ درصدی داشته است.

قربانی در واکنش به پخش فیلم آتش گرفتن درخت میدان معلم عنوان کرد: همه ساله جشن چهارشنبه پایان سال در این میدان برگزار می‌شود اما در سال‌جاری به دلیل آتش ‌افروزی تعداد معدودی از افراد درخت داخل این میدان دچار آتش‌سوزی شد که بلافاصله با تلاش ماموران آتش‌نشانی این آتش مهار شد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول