اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  تعاون و اشتغال

نشست شورای عالی کار با موضوع تعیین دستمزد آغاز شد

دویست و هشتاد و نهمین نشست شورای عالی کار با موضوع تعیین حداقل دستمزد کارگران به ریاست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان امور استخدامی آغاز شد.

نشست شورای عالی کار با موضوع تعیین دستمزد آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عصر امروز چهارشنبه (28 اسفند) دویست و هشتاد و نهمین نشست شورای عالی کار با موضوع تعیین حداقل دستمزد کارگران با حضور محمد شریعتمداری، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد و جمشید انصاری، رئیس سازمان اداری و استخدامی در وزارت کار برگزار شد.

در این نشست  که به میزبانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال برگزاری است، همچنین حاتم شاکرمی، معاون روابط کار و نمایندگان کارگران و کارفرمایان نیز حضور دارند.

تعیین حد اقل مزد سال 99 برای کارگران مشمول بیمه تامین اجتماعی در سال 1399 در این نشست بر اساس دو معیار تامین حداقل معیشت خانوار کارگری، نرخ تورم و قدرت پرداخت کارفرمایان تعیین خواهد شد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول