اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

افضل: حق جاوید کسب عنوان برترین بازیکن جهان است/ اولویت سلامتی بازیکنان و هواداران است

سرمربی تیم مس سونگون گفت :با توجه به طولانی شدن تعطیلات و دور بودن بازیکنان از شرایط تمرینی بازی فینال لیگ برتر شرایط فنی خوبی ندارد.

افضل: حق جاوید کسب عنوان برترین بازیکن جهان است/ اولویت سلامتی بازیکنان و هواداران است

به گزارش خبرگزاری فارس، علی افضل سرمربی تیم مس سونگون ورزقان در مورد آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: به جامعه پزشکی و تمام دوستانی که در این روزها برای مهار ویروس کرونا تلاش می‌کنند خسته نباشید می‌گویم و برای تمام مردم ایران آرزوی سلامتی دارم.

وی افزود : به دلیل وجود این بیماری تاریخ برگزاری دیدار نهایی لیگ برتر مشخص نیست، البته باید بگویم مهم سلامتی بازیکنان و هواداران است و بهتر است تا زمان مهار این ویروس بازی فینال برگزار نشود، با توجه به تعطیلی بلند مدت و دور بودن بازیکنان از شرایط تمرینات تیمی قطعا سطح فنی دیدار نهایی پایین خواهد آمد.

سرمربی مس سونگون در خصوص نحوه برگزاری لیگ برتر در سال 98  گفت : بنده موافق برگزاری پلی‌آف هستم اما در ایران شرایط برگزاری پلی‌آف وجود ندارد، با این سبک برگزاری، بازی‌های بیشتری انجام می‌شود و هواداران از این رشته جذاب لذت می‌برند، اما در فوتسال کشور ما هنوز مشکل سالن وجود دارد و شرایط امکاناتی خوبی در ایران نداریم، نکته قابل ذکر دیگر جو سالن‌های برگزاری است در برخی از دیدارها هواداران به تیم‌های مقابل بی احترامی می‌کنند که این موضوع دور از اخلاق است که امیدوارم دیگر شاهد این اتفاق زشت نباشیم.

افضل در خصوص کاندید شدن دو بازیکن مس به عنوان بهترین‌های جهان گفت : مهدی جاوید برای این موفقیت‌ها تلاش های زیادی انجام داده است و حق جاوید رسیدن به این جایگاه است. سالار آقاپور نیز این فصل به ما کمک زیادی کرد و بنده معتقد هستم اگر به تلاش خود ادامه دهد آینده خوبی در انتظار او خواهد بود، برای تمام فوتسالی‌های کشور آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول