اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

خط و نشان برای پیمانکاران متخلف شهرداری تبریز

دبیر کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورا ی اسلامی شهر تبریز، گفت: همه پیمانکاران خدمات شهری شهرداری ملزم به رعایت موارد پیشگیرانه از تحویل بسته‌های بهداشتی به پاکبانان و سبزبانان برای مقابله با کرونا هستند.

خط و نشان برای پیمانکاران متخلف شهرداری تبریز

کریم صادق‌زاده تبریزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: با تشکیل ستاد ویژه در شهرداری تبریز اقدامات بیشتری را برای نظارت در سطح شهر و فضاهای عمومی برای مقابله با ویروس کرونا خواهیم داشت که البته این اقدامات از هفته پیش آغاز شده است اما از امروز، ویژه‌تر انجام می‌شود. 

وی افزود: هفته گذشته در چند محور از اقدامات پیشگیری برای مقابله با کرونا در شهر تبریز اشاره و آنها را شهردار تبریز به مسوولان ذی‌ربط ابلاغ کرده، در همین زمینه طی هفته گذشته تلاش فوق العاده‌ای برای ضدعفونی کردن فضاهای عمومی پرتردد و مورد استفاده مردم که احتمال سرایت وجود دارد، صورت گرفت، از جمله ضدعفونی مرتب اتوبوس‌ها، ترمینال و مترو، ایستگاه‌های پسماند، تاکسی‌ها با همکاری تاکسیرانان، خودروهای حمل پسماند و زباله و سرویس‌های بهداشتی سطح شهر؛  پایانه‌های مسافربری هم اقدامات ویژه‌ای را برای این موضوع برنامه‌ریزی کردند و مرتب مراقبت‌های لازم را انجام می‌دهند. 

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: با توجه به شرایط موجود این هفته اقدامات پیشگیرانه و آموزشی را به سطح بیشتری توسعه و افزایش خواهند داد و آمادگی همکاری در زمینه‌های موردنیاز با ستاد ویژه مقابله با کرونا در استان را داریم که البته شهرداری هم در این ستاد فعال است. 

رئیس فراکسیون‌کارگری شورای اسلامی شهر تبریز، خاطرنشان ساخت:  همه پیمانکاران خدمات شهری شهرداری ملزم به رعایت موارد پیشگیرانه هستند و معاونت خدمات شهری نظارت می‌کند که در صورت مشاهده تخلف برخورد خواهد شد.

وی با اعلام اینکه همه پیمانکاران خدمات شهری شهرداری ملزم به رعایت موارد پیشگیرانه و تحویل بسته‌های بهداشتی به پاکبانان و سبزبانان برای مقابله با کرونا هستند، متذکر شد: معاونت خدمات شهری نظارت می‌کند و با پیمانکاران متخلفی که نکات را رعایت نکنند، برخورد جدی خواهد شد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز همچنین تصریح کرد: معاونت فرهنگی شهرداری تبریز برای آموزش و توزیع اقلام در شهر برای افرادی که ممکن است از این آموزش‌ها دور باشند یا امکان تهیه کردن ابزارهای لازم برای مقابله را ندارند مانند مناطق کم برخوردار، بررسی‌های لازم را انجام داده و اقدامات موثری گ انجام داده اند.
  
صادق‌زاده خاطرنشان ساخت: در روزهایی که همه ما مراقب خودمان هستیم، باید مراقب همدیگر نیز هم باشیم. در این راه با مشارکت مردم پیش می‌رویم و همه با هم با افزایش تاب‌آوری بر این شرایط غلبه می‌کنیم.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول