اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سهمیه ۱۴۸ نفری سمنان در جذب کارشناسان رسمی دادگستری

رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان سمنان، سهمیه پیش‌بینی‌شده برای این استان سمنان را در جذب کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۸ نفر اعلام کرد.

سهمیه ۱۴۸ نفری سمنان در جذب کارشناسان رسمی دادگستری

فرج‌الله آل‌بویه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: فرآیند ثبت‌نام آزمون متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری از روز سه‌شنبه، ۱۳ اسفندماه در سایت سنجش به آدرس www.sanjesh.org و همچنین سایت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه به نشانی www.judiciarybar.ir آغاز شد و تا ۲۳ اسفندماه ادامه داشت. 

وی تصریح کرد: با توجه به حجم بالای درخواست‌های متقاضیان، ثبت‌نام‌ها در ادامه تا ۲۷ اسفندماه تمدید شد و داوطلبان باید با مطالعه دقیق دفترچه آزمون نسبت به ثبت‌نام اقدام می‌کردند.

رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان سمنان افزود: تاریخ برگزاری آزمون روز جمعه، نهم خردادماه سال ۱۳۹۹ بوده و مکان برگزاری آن متعاقباً اعلام می‌شود.

آل‌بویه، تعداد اعضای مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان سمنان و کارآموزان در شرف اخذ پروانه را ۱۶۸ نفر اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری افراد برای ۶۰ رشته در کشور جذب و ۱۰ هزار نفر شاغل می‌شوند، سهمیه پیش‌بینی‌شده برای استان سمنان را ۱۴۸ نفر اعلام کرد.

رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان سمنان گفت: این افراد در ۴۲ رشته کارشناسی و پنج حوزه قضایی سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار و مهدی‌شهر جذب می‌شوند.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول