اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

ابتکار جالب بسیجی‌های طرقبه برای کمک به خانواده مبتلا به کرونا

پایگاه بسیج خواهران «مطهره» در طرقبه با همدلی و کمک‌رسانی در راه مبارزه با بیماری کرونا پیشقدم شدند.

ابتکار جالب بسیجی‌های طرقبه برای کمک به خانواده مبتلا به کرونا

 به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه شاندیز، این روزها با شیوع بیماری کرونا، هوای دل شهرها خوب نیست، خیابان‌ها و کوچه‌های شهرها خالی از حضور مردم است، اما این دوری فیزیکی سبب شده دل‌ها به هم نزدیک‌تر شود و همدلی‌ها و محبت‌ها که ریشه در ذات و سرشت ما ایرانیان دارد بیشتر جلوه‌گری کند.خواهران بسیجی پایگاه مطهره در طرقبه نیز از این کاروان همدلی‌ها جا نمانده‌اند و به صف مبارزه با این ویروس منحوس آمده‌اند.

آنها با همکاری و مشارکت خواهران اعضای گروه مجازی «فاطمیون» کمک‌های نقدی جمع‌آوری کرده و گوسفندی را برای قربانی به خاطر خانواده کارگرانی که به دلیل شیوع بیماری کرونا، در این ایام بیکار شدند و در منزل به سر می‌برند، خریداری کردند. گوشت این گوسفند، بین ۳۰ خانواده از کار افتاده در طرقبه و محلات اطراف آن توزیع می‌شود.

همچنین این خواهران بسیجی برای دوخت ماسک هم پیشقدم شدند و ۲ هزار ماسک را در منازل خود دوخته و برای استفاده بیماران کرونایی به بیمارستان شریعتی طرقبه اهدا کردند.

خواهران این پایگاه وقتی باخبر شدند یک خانواده از همشهریان طرقبه به بیماری کرونا مبتلا شدند و بعد از ترخیص و بهبودی از بیمارستان شریعتی طرقبه، باید دوران نقاهت را در خانه بگذرانند، برای اینکه این خانواده با آرامش و بدون دغدغه دوران نقاهت را سپری کنند، برای کمک‌رسانی و تهیه نیازهای روزانه این خانواده پیشقدم شدند.

پنج نفر از خواهران این پایگاه به طور روزانه وظیفه پخت و تهیه نهار و شام این خانواده و سایر خریدهای روزانه را برعهده گرفتند، بعد از طبخ غذا به وسیله پیک موتوری نهار و شام این خانواده را به درب منزل تحویل می‌دهند، این کار تا بهبودی کامل این خانواده ادامه دارد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۳۱/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول