اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

رژیم صهیونیستی از بیم کرونا مرزهایش را به روی خارجی‌ها بست

با اعلام سازمان امور مهاجرت مرز و جمعیت رژیم صهیونیستی، این رژیم از بیم شدت گرفتن شیوع ویروس کرونا همه مرزهای خود را به روی خارجی‌ها بست.

رژیم صهیونیستی از بیم کرونا مرزهایش را به روی خارجی‌ها بست

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، به دنبال افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی، مقام‌های رژیم صهیونیستی مرزهای خود را بستند. 

بنا بر گزارش «اسپوتنیک»، سازمان امور مهاجرت مرز و جمعیت رژیم صهیونیستی دستور بسته شدن همه مرزهای این رژیم به روی اتباع خارجی و غیرسابق فلسطین اشغالی را صادر کرد.

در این فرمان آمده است: «بعد از دریافت توصیه وزارت بهداشت، تصمیم بر آن شد که از امروز اجازه ورود خارجی‌هایی که شهروندان اسرائیل یا ساکنان دائمی آن نیستند، داده نشود».

پیش از این برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی گمانه‌‎زنی‌هایی درباره ممنوعیت ورود اتباع خارجی به فلسطین اشغالی به خاطر نگرانی درباره افزایش شیوع کرونا مطرح کرده بودند.

طبق این گزارش‌ها، مقام‌های رژیم صهیونیستی همچنین گذرگاه‌های مرزی این رژیم با مصر و اردن را بسته‌اند. 

از سوی دیگر روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» خبر داد، با اعلام وزارت خارجه این رژیم سفار‌تخانه‌های تل‌آویو در پنج کشور اروپایی آلمان، اسپانیا، یونان، هلند و قبرس بسته شدند.

طبق آخرین گزارش‌ها، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی ۴۳۳ نفر است و تاکنون موردی از مرگ مبتلایان به این ویروس در فلسطین اشغالی مخابره نشده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول