اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

حق بیمه فصل بهار هنرمندان موسیقی پرداخت می شود

مدیرعامل خانه موسیقی از پرداخت حق بیمه و سرانه درمان هنرمندان موسیقی به دلیل شرایط پیش آمده خبر داد.

حق بیمه فصل بهار هنرمندان موسیقی پرداخت می شود

به گزارش خبرگزاری فارس٬ هنرمندان موسیقی عضو صندوق اعتباری هنر از پرداخت حق بیمه و سرانه درمان سه ماه فصل بهار معاف شدند.

مدیرعامل خانه موسیقی گفت: با توجه به شرایط پیش آمده و پیگیری های خانه موسیقی مقرر شد حق بیمه و سرانه درمان سه ماهه فصل بهار هنرمندان موسیقی توسط صندوق اعتباری هنر پرداخت شود.

مدیرعامل خانه موسیقی گفت: با توجه به شرایط پیش آمده و پیگیری های خانه موسیقی مقرر شد حق بیمه  و سرانه درمان سه ماهه فصل بهار هنرمندان موسیقی توسط صندوق اعتباری هنر پرداخت شود.

حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی در خصوص اقدامات انجام شده برای رفاه اعضای این نهاد گفت: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی فعالیت های موسیقی بسیاری از هنرمندان با مشکلات معیشتی جدی روبرو شدند. به همین منظور از چند هفته قبل برای کمک به اهالی موسیقی پیگیری هایی را انجام دادیم و خوشبختانه در واپسین روزهای سال مقرر شد هنرمندان موسیقی حق بیمه و سرانه درمان سه ماهه اول سال 99 را پرداخت نکنند.

 

نوربخش افزود: حق بیمه  و سرانه درمان فصل بهار توسط صندوق اعتباری هنر پرداخت می شود و در صورت نیاز برای ماه های آینده نیز تصمیم گیری خواهد شد.

 

مدیرعامل خانه موسیقی گفت: مشکلات معیشتی هنرمندان موسیقی بسیار نگران کننده است و ما همچنان از دولت و وزارت ارشاد خواستار کمک هایی هستیم تا این مشکلات برطرف شود.

 

حمیدرضا نوربخش در پایان سخنانش گفت: سال 98 با تمام سختی ها و مشکلات به پایان رسید و امیدوارم سال جدید برای همه مردم ایران بخصوص هنرمندان موسیقی و اعضای خانه موسیقی ایران سالی پربار باشد تا در سایه همدلی از مشکلات پیش آمده گذر کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول