اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تولید روزانه 13 هزار ماسک توسط اتحادیه خیاطان چهارمحال و بختیاری

مسؤول بسیج اصناف چهارمحال و بختیاری از تولید روزانه 13 هزار ماسک به صورت خودجوش و داوطلبانه توسط 28 کارگاه زیر نظر اتحادیه خیاطان سطح استان خبر داد.

تولید روزانه 13 هزار ماسک توسط اتحادیه خیاطان چهارمحال و بختیاری

اردشیر حیدری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: تعدادی از اصناف سطح استان زیر نظر دانشگاه علوم‌پزشکی به صورت خودجوش و داوطلبانه در جهت پیشگیری از گسترش ویروس کرونا اقدام به خرید پارچه و تولید ماسک کردند.

مسؤول بسیج اصناف و بازاریان سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) ادامه داد: در حال حاضر 28 کارگاه که عموما زیر نظر اتحادیه خیاطان هستند در طول روز به طور میانگین 13 هزار ماسک تولید می‌کنند.

حیدری خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته ماسک‌های تولید شده در سطح استان هر روز جمع‌آوری و به سازمان فنی و حرفه‌ای تحویل داده شده و پس از استریل کردن مجدد به آنها  بازگردانده می‌شود و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و کادر بهداشت و درمان در میان اقشار پر خطر توزیع می‌گردد.

وی از همدلی و همراهی اصناف در جلوگیری از گسترش ویروس کرونا قدردانی کرد و افزود: حرکت‌های خودجوش اصناف در بستن مغازه‌های خود برای خلوت کردن بازار و انجام  فعالیت‌های جهادی و داوطلبانه، در تولید ماسک و ضدعفونی کردن معابر نشان از ایثار و حس مسؤولیت ایشان در حفظ سلامت جامعه دارد و بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول