اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

امام جمعه‌ منوجان جهادگر سلامت شد/تولید ماسک در کارگاه مردمی+تصاویر

معین اقتصادی شهرستان منوجان در جنوب استان کرمان در کنار نیروهای جهادی اقدام به راه‌اندازی کارگاه کرده و 22 خیاط در حال فعالیت و تولید ماسک ویژه کادر درمانی و مردم هستند.

امام جمعه‌ منوجان جهادگر سلامت شد/تولید ماسک در کارگاه مردمی+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، محمد محمودی فرماندار منوجان در بازدید از کارگاه تولید ماسک و گان بهداشتی شهرستان اظهار داشت: این کارگاه توسط معین اقتصادی شهرستان راه‌اندازی و با 25 چرخ خیاطی و 22 خیاط در دو شیفت صبح و عصر در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه این کارگاه روزانه بیش از یک هزار ماسک را در روزهای اول و در روزهای آینده حدود 4 هزار ماسک را می‌تواند تولید کند، تصریح کرد: از آنجایی که ماسک نیاز مبرم کادر پزشکی و پرستاری شهرستان است اولویت با تولید ماسک و در صورت تامین ماسک مورد نیاز شبکه بهداشت و بیمارستان، ماسک مورد نیاز مردم و گان بهداشتی نیز تولید می‌شود.

 

فرماندار منوجان در بازدید از کارگاه شماره دو تولید ماسک که به صورت خودجوش با 10 چرخ خیاطی و 10 خیاط در حال فعالیت است، اظهار کرد: این کارگاه به صورت جهادی تشکیل و تمام تجهیزات این کارگاه توسط مردم تهیه شده است.

محمودی افزود: کمبودهایی در زمینه ابزار مورد نیاز در این کارگاه وجود دارد که سعی می‌شود توسط معین اقتصادی شهرستان و خیران تامین و در اختیار این نیروهای جهادی قرار گیرد.

 

وی در بازدید از توزیع سبدهای غذایی برای کسانی که این بیماری باعث اخلال در رزق و روزی آنها شده است، بیان داشت: 300 بسته غذایی به ارزش تقریبی هر بسته 400 هزار تومان توسط بسیج سازندگی سپاه پاسداران شهرستان منوجان تهیه و توزیع شد.

فرماندار منوجان به همراه جانشین نیروی انتظامی و جانشین سپاه از پایگاه سلامت کنترل تردد در ورودی شهر منوجان نیز بازدید و وضعیت کنترل ها را رصد و ارزیابی کردند.

نکته قابل توجه این بازدیدها، حضور حجت‌الاسلام امین رضوانی امام جمعه منوجان و فعالیت وی در کارگاه جهادی تولید ماسک بود.

انتهای پیام/80006/ق/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول