اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

فارس مسافر نورزی نمی پذیرد/ مسؤولان برای ممانعت از ورود مسافران به استان چاره اندیشی کنند

امام‌جمعه شیراز از مسئولان استانی خواست برای مانع از ورود مسافران وشیوع بیشتر کرونا در استان چاره‌اندیشی کنند زیرا چنانچه چاره‌جویی نشود مبتلایان استان نیز به‌مانند استان‌های شمالی تبدیل می‌شود.

فارس مسافر نورزی نمی پذیرد/ مسؤولان برای ممانعت از ورود مسافران به استان چاره اندیشی کنند

به گزارش خبرنگار فارس از شیراز، بعدازظهر امروز آیت‌الله لطف‌الله دژکام در جلسه کارگروه سلامت معنوی ستاد استانی مبارزه با کرونا که با حضور جمعی از مسئولان استانی و صاحب‌نظران برگزار شد اظهار داشت: از مردم ایران درخواست دارم برای حفظ سلامتی خودشان وهم استانیان از سفر به فارس و شهر شیراز در این ایام جدا خودداری کنند و مسئولان استانی نیز برای ممانعت از ورود مسافران چاره‌اندیشی کنند.

وی لزوم ماندن در خانه و اجتناب از مسافرت‌های غیرضروری و تفریحی را مهم توصیف کرد و گفت: این بیم وجود دارد با رعایت نکردن موارد مربوطه، استان فارس به بحرانی‌ترین استان در امر مبتلابه کرونا تبدیل شود.

به عقیده امام‌جمعه شیراز و نماینده ولی‌فقیه در استان، یکی از بحث‌های مهم و الزامات ضروری در مدیریت بحران‌هایی مانند شیوع کرونا، لزوم تبعیت همگانی از تصمیمات اتخاذشده برای مهار و کنترل این بحران است که باید افراد جامعه را نسبت به این مهم مطلع کنیم.

آیت‌الله دژکام مردم شیراز را مهمان‌نوازترین مردم ایران یادکرد و گفت: امروزه به دلیل شیوع این بیماری مردم این شهر نمی‌توانند میزبانان خوبی برای مسافران نوروزی باشند امیدواریم با سپری شدن این بحران و بازگشت آرامش و سلامت همگانی، مسافرت ها به این استان آغاز شود.

انتهای پیام/981008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول