اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ساخت مسکن با حمایت کمیته امداد برای خانواده آبچنداری چاروسا

رئیس کمیته امداد امام خمینی چاروسا از ساخت مسکن برای خانواده بی بضاعت آبچنداری خبر داد.

ساخت مسکن با حمایت کمیته امداد برای خانواده آبچنداری چاروسا

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، پس از درج خبر مشکلات یک خانواده روستای آبچنداری در بخش چاروسا و مشکلات آن{http://fna.ir/dfm03s} در خبرگزاری فارس اقشار مختلف مردم درخواست کمک های برای این خانواده کردند و عده ای هم اقدام به تهیه امکانات شدند.

رجائی فرمانده حوزه مقاومت بسیج چاروسا هم در اقدامی با خرید بسته مواد غذایی به دیدار این خانواده رفت و با تقدیر از احصاب رسانه و خبرنگار چاروسا خواستار حمایت مردم و مسئولین شد.

اما دقایقی پیش رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) چاروسا از پیگیری مدیرکل کمیته امداد استان در این خصوص شد و دستور دادند اقدامات انجام گرفته در این خصوص را پیگیری و اقداماتی را جهت امکانات بیشتر را مهیا کنند.

ناصر ارغنده در این خصوص با تبریک عید نوروز و سال جدید و تقدیر اصحاب رسانه که توانست در اقدامی به یک خانواده بی بضاعت بپردازد تا حمایت مردم قرار بگیرد عنوان کرد: خانواده آقای شیروان صداقت جو تحت حمایت کمیته امداد می باشد که همسر سرپرست خانوار دچار قطع نخاع می شود.

رئیس کمیته امداد چاروسا تاکید کرد: اقداماتی در مدت قطع نخاع شدن همسر این خانواده انجام گرفته است.

وی افزود: آقای شیروان صداقت جو متولد سال 55 ساکن روستای آبچندار که در تاریخ 1397/09/23تحت عنوان تبصره 14 تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفت و به علت مشکلات همسر در تاریخ 1398/05/24 به مددجوی عادی تبدیل شد.

ارغنده یادآور شد: از آن زمان تاکنون از تمامی مزایای امداد برخوردار شده و مورخه 6تیرماه 98هزینه درمانی همسرش به مبلغ 4میلیون و 750 تومان و در تاریخ 21 بهمن 98 مبلغ یک میلیون و 90 تومان و مبلغ 370 هم چند روز گذشته پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد چاروسا با بیان اینکه نامبرده خانواده فقیر و واقعا نیازمند است و آنچه از توان امداد برآمد کمک کرده و آماده هرگونه همکاری است ادامه داد: در صورت آماده شدن پروانه ساخت تا بعد از سال جدید تلاش می کنیم تا خرداد ماه مشکل مسکن آن را برطرف کنیم تا بتوانیم عیدی خوبی به آنها داده باشیم.

وی خدمت به محرومان و مستضعفان را وظیفه ذاتی خود دانست و از حمایت همه جانبه به افراد کم برخوردار خبر داد.

در ضمن از مدیرکل کمیته امداد و رئیس کمیته امداد در جهت حمایت از خانواده های بی بضاعت به خصوص این خانواده که نیازمند حمایت می باشد تشکر می کنیم. 

انتهای پیام/82021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول