اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تماس تلفنی رئیس جمهور با آیت الله مظاهری

رئیس جمهور در تماس تلفنی در آستانه تحویل سال جدید با آیت‌الله‌العظمی حسین مظاهرى با گرامیداشت سال نو، براى وی و همه ملت بزرگ ایران آرزوى سالى پر خیر و برکت کرد.

تماس تلفنی رئیس جمهور با آیت الله مظاهری

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسن روحانی در تماس تلفنی در آستانه تحویل سال جدید با آیت‌الله‌ العظمی حسین مظاهرى، با گرامیداشت سال نو، براى وی و همه ملت بزرگ ایران آرزوى سالى پر خیر و برکت کرد.

رئیس‌جمهور در این تماس با ابراز تشکر از توجهات و حمایت‌های همیشگى  مظاهرى، براى ایشان طول عمر همراه با سلامتى و عافیت آرزو کرد.

همچنین مظاهری از مراجع تقلید در این تماس با دعا براى رییس جمهور و همکاران وی در دولت جمهورى اسلامى، از تلاش‌ها و فعالیت گسترده دولت براى مبارزه با بیمارى کرونا، قدردانى کرده و تصریح کرد: خدمات دولت و مسوولان، خصوصاً فداکاری‌ها و مجاهدت بزرگ همه دست‌اندرکاران بهداشت و درمان به‌ویژه پزشکان و پرستاران عزیز، مایۀ افتخار و تحسین و تقدیر ملت فهیم ایران است و امید است.

این مرجع تقلید افزود: خداوند متعال به آنان بهترین پاداش دنیوى و اخروى، عنایت کنند و با دفع این بلیّۀ بزرگ، سالى قرین به شادى و امید و سلامتى را در سایه عنایات خاص حضرت ولی‌عصر«عج» براى همگان مرحمت فرمایند.

انتهای پیام/63102/ک/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول